Gjest the imp Skrevet 28. april 2003 #61 Skrevet 28. april 2003 Har en søster som er 8 år eldre enn meg og en bror som er 5 år eldre enn meg. søsteren min og jeg hadde god kontakt til jeg var omtrent 16, nå har vi liten kontakt og har lite å prate om. broren min og jeg kranglet så fillene føyk da vi var yngre og begge bodde hjemme, men nå har vi et godt forhold, selv om vi ikke henger i samme vennekrets.
Gjest Tutta fra Calcutta Skrevet 28. april 2003 #62 Skrevet 28. april 2003 Er enebarn. :-? Skulle ønske at jeg hadde søsken. :cry: Tutta
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #63 Skrevet 28. april 2003 Jeg er selv 23 og har en lillebror på 21. Vi "kranglet og sloss" en del før (aldri en stille stund i det huset, nei...), men etter at jeg flyttet hjemmefra da jeg var 18 ble alt mye bedre.. Nå har vi egentlig et ganske godt forhold...
Malou Skrevet 29. april 2003 #64 Skrevet 29. april 2003 Har en lillebror som er 6 år yngre enn meg. Siden jeg hadde vært alene i 6 år når han ble født var jeg ganske så sjalu på han til tider når vi var yngre. Jeg var likssom pappas jente jeg, før han kom, og jeg taklet ikke alltid så godt at han også skulle ha sin del av oppmerksomheten. Det ble en del kranglingen (og plaging fra min side), men i dag har vi et godt forhold. Vi er ikke sånn veldig close, men har et helt fint forhold. Jennifer
Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #65 Skrevet 29. april 2003 Har en 3 år yngre søster. Og vi har et veldig nært forhold i dag: var forloveren hennes, fadder på barna hennes, vi prater om det meste. Verre da vi var små... Maya30
aline Skrevet 29. april 2003 #66 Skrevet 29. april 2003 Jeg har ei storesøster som er 2,5 år eldre en meg. Vi kranglet masse når vi var yngre, men hadde mye morro også. Idag er hun en av de jeg stoler mest på, og jeg ser på henne som ei god venninde som trår til for hverandre når det trengs. Bare så synd at vi ikke har mer tid til hverandre, men slik er det vel gjerne når man blir voksen og får hvert sitt liv. Jeg er fryyyyktelig glad i storesøstern min!!! :D (bare så du vet det!! )
Padmee Skrevet 29. april 2003 #67 Skrevet 29. april 2003 I praksis er jeg enebarn, og jeg har alltid ønsket meg søsken. Det var så kjedelig å være helt alene hele dagen uten noen å leke med. Men da jeg var 6-7 år fikk jeg en liten "bror". Han levde i seks år, men da tok morfar livet av han. (Ok da, så var han en katt. ) Jeg har også 5 eldre halvsøsken som jeg ikke har kontakt med. Den yngste av de er 15 år eldre enn meg. Hadde litt kontakt med noen av de før, men nå er all kontakt opphørt siden jeg også har flyttet vekk fra der pappa bor.
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #68 Skrevet 29. april 2003 Har to søstre som er 23 og 24 år gamle!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. april 2003 #69 Skrevet 29. april 2003 Har ei storesøster som er 7 år eldre, men aldersforskjellen er nesten utvisket nå
Gjest Poirot Skrevet 29. april 2003 #70 Skrevet 29. april 2003 6 år yngre bror. Helt greit forhold, men han gir i sor grad beng i familien og tenker mest på seg selv. Det samme med min samboers bror, så vi er i stor grad innstilt på å klare oss selv (når vi får gamle foreldre osv). Vi har hatt lite å gjøre sammen pga aldersforskjellen, ulik personlighet og kjønn. Men da han holdt på å dø i en ulykke en tid tilbake merket jeg veldig godt at jeg ikke var helt likegyldig til han alikevel....
~Adrielle~ Skrevet 29. april 2003 #71 Skrevet 29. april 2003 Hei! Jeg har en bror som er ett år, elleve måneder og ti dager yngre enn meg. Vi har hatt et kjempebra forhold hele tiden. Ble nok litt krangling når vi var yngre, men det vel bare vanlig. Da jeg var seks og et halvt år fikk vi to søstre Alle vi fire søsken har et kjempebra forhold oss imellom. Litt krangling har det jo blitt (men da har vi tross alt vært to mot to da :D ) Syns det er veldig greit å være eldst, har på en måte vært som en "reservemor" for de to minste når foreldrene våre har vært på jobb osv. Kjempegøy! Har også en onkel som er 4 år eldre, ser nesten på ham som en storebror. Kjempeglad i alle søsknene mine jeg!!
Trulta Skrevet 30. april 2003 #72 Skrevet 30. april 2003 Søsken er fint det! :D ¨ Har selv tre eldre søsken, to brødre på 29 og en søster på31. Selv er jeg 24.... Minstemann. Vi har ganske god kontakt og treffes ofte, med barn og samboere. Ville aldri vært foruten mine søsken..... Tror jeg har lært mye av å måtte dele og ta hensyn til andre enn meg selv som barn. Og ikke minst akseptere andre for de de er...
tuji Skrevet 30. april 2003 #73 Skrevet 30. april 2003 Har fire søsken, tre søstre og en bror. Nå er det veldig gøy å være så mange, men det har ikke alltid vært slik! Har vage minner om hele gjengen i slåsskamp i sofaen...
Majken Skrevet 30. april 2003 #74 Skrevet 30. april 2003 Jeg har en bror som er seks år eldre enn meg. Kranglet en del da vi var små, men jeg hadde aldri overlevd barndommen uten han. Han var min kilde til trygghet og trøst og støtte :cry: *snufs - tårer i øynene - og hjertet banker av takknemlighet* :cry:
*Lisa* Skrevet 30. april 2003 #75 Skrevet 30. april 2003 Har både en storebror og en lillebror, jeg! Da jeg var tenåring kranglet og slåss(!!) jeg mye med lillebroren min, men det er vel nokså normalt. (Han er fem år yngre, og jeg syntes han var en ordentlig drittunge på den tiden.) Men nå er han blitt en stor gutt jeg er kjempestolt av å få være storesøsteren til. Storebror og jeg er nærmere i alder og har alltid hatt et fint forhold. Er utrolig glad i dem begge to, og har mye kontakt med dem. *klem til brødrene mine* :D *Lisa*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå