MarianneE Skrevet 27. april 2003 #41 Skrevet 27. april 2003 Fikk feminismen inn med ...æh... søstermelka, kan man si søstermelka......
starie Skrevet 27. april 2003 #42 Skrevet 27. april 2003 Har en søster som er 1,5 år yngre enn meg og en bror som er 9 år yngre.
jamie Skrevet 27. april 2003 #44 Skrevet 27. april 2003 Jeg har to søstre. Hun ene er 7 år yngre enn meg, og hun andre er 3 år yngre. Synes det er gøy med søstre, men jeg kunne godt hatt en bror. Er veldig glad i begge to, men gud så plagsomme de kan være til tider
Gjest Virvel Skrevet 27. april 2003 #45 Skrevet 27. april 2003 Jeg har en bror på 16, altså tre år yngre enn meg. Da mamma var gravid kunne jeg nesten ikke vente til babyen skulle komme... Jeg var visst aldri sjalu på ham da han var bitteliten, men vi har da fått slåss nok etter hvert likevel. Nå er det sjelden vi krangler, selv om jeg irriterer meg grønn over ham noen ganger... Uansett ville jeg ikke ha byttet ham bort mot noe(n) som helst!
Hedda-78 Skrevet 27. april 2003 #46 Skrevet 27. april 2003 Eg hadde ein 5 år eldre bror heilt til eg var ni år, då tok sjukdomen overhand. Saknar han fryktelig enno, og saknar å ha søsken. Føler meg åleine av og til, vi er en bitteliten familie. Stusselig i jula. Eg vart nok vekkskjemd når eg var lita, spesielt etter at han døde. Eg har alltid hatt det betre materiellt/økonomisk enn venane mine, men det trøstar ikkje akkurat. Ville mykje heller hatt bror min tilbake, eg.
Kelsey Skrevet 27. april 2003 #47 Skrevet 27. april 2003 Jeg har fire søsken, tre søstre og en bror, og alle er yngre enn meg (mellom to og ti år yngre) :kgsmil: Vi er alle veldig glade i hverandre, selv om de yngste fortsatt er på "krangle stadiet" Jeg synes det er veldig koselig å være eldst, det er jo kjempemorro å se dine søsken vokse opp, og kanskje til og med være et forbilde også. Jeg føler meg heldig som har så mange søsken, og jeg håper vi fortsetter å ha et godt og nært forhold når alle er voksne og har flyttet ut.
mina-mor Skrevet 27. april 2003 #48 Skrevet 27. april 2003 Japp! Har ei søster som er 8 år yngre enn meg, og en bror (halvbror) som er 11 år yngre enn meg!
Gjest Chica Skrevet 27. april 2003 #49 Skrevet 27. april 2003 Jeg er enebarn. Det var ikke meningen at det skulle være bare meg, men sånn ble det. Var også plaget av at alle sa jeg var borrtskjemt når jeg fikk noe nytt. Skjønner ikke hvorfor, for jeg fikk ikke noe mer enn de som hadde søsken. Fikk en ganske streng oppdragelse og det var først når jeg fikk mitt eget hjem at foreldrene mine brukte litt ekstra penger for å hjelpe meg. Jeg har vokst opp med slektninger tett innpå meg. Har søskenbarn som er jevngamle med meg og som jeg nesten så på som søsken en periode. Tenker ikke mye over at jeg er enebarn jeg. Uansett er det ikke noe å gjøre med den saken. Savner ikke søsken og hadde heller ikke hatt noe i mot å ha søsken! Lea, er du sikker på at du ikke har stjålet min historie nå? Vel, dette passer veldig godt for meg også
Elisjeba Skrevet 27. april 2003 #50 Skrevet 27. april 2003 Jeg har en søster som er 8 år eldre og en bror som er 4 år eldre
blå Skrevet 27. april 2003 #51 Skrevet 27. april 2003 Har en storebror som er 4 år eldre enn meg, og det er verdens beste storebror. :D
Gjest Lea Skrevet 27. april 2003 #52 Skrevet 27. april 2003 Lea' date=' er du sikker på at du ikke har stjålet min historie nå? Vel, dette passer veldig godt for meg også[/quote'] Pyttsan.. knabba din historie når du ikke var helt oppmerksom. Neida, historien om Lea er sann og hentet fra eget hode.
*M* Skrevet 27. april 2003 #53 Skrevet 27. april 2003 Jeg har en lillesøster som er 2 år yngre enn meg, vi er som dag og natt...
Gjest Niniel Skrevet 27. april 2003 #54 Skrevet 27. april 2003 Jeg har tre yngre søstre, det er to år mellom hver av oss Er veldig glad for at vi er så mange!
Gjest Kira Skrevet 28. april 2003 #55 Skrevet 28. april 2003 Jeg har en søster som er 13 år eldre enn meg. Og en såkalt "bror" som er 5 år eldre.
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2003 #57 Skrevet 28. april 2003 Jeg vokste opp som enebarn. Savnet en storebror som kunne forsvare meg Som voksne har jeg oppdaget to halvsøsken. Begge er eldre enn meg og jeg har ingen kontakt med de. Har sett hvor viktige søsken er i voksen alder og at det er noe jeg savner. Det er en av grunnene til at jeg i dag har to barn. Kjenner også på at når min mor dør så blir jeg helt alene.
Tusenfryd Skrevet 28. april 2003 #58 Skrevet 28. april 2003 Jeg har to brødre. De var småbrødrene mine da vi var mindre. Nå er de voksne menn og storebrødre. Herlige mannfolk, begge to!
~nette Skrevet 28. april 2003 Forfatter #59 Skrevet 28. april 2003 Det som er så koselig å se er at veldig mange av dere er så glad i søsknene deres!
Jusy me Skrevet 28. april 2003 #60 Skrevet 28. april 2003 Jeg har en bror som er 6 år yngre enn meg. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde en søsken som var eldre meg. Litt kjedelig og være eldst...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå