Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en bror som er 3 år yngre enn meg og jeg forguder han (nå) :ler: Gjorde ikke det da jeg var yngre :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Bror 9 år yngre og søster 3 år yngre.

Skrevet

Har en bror som er 4 år eldre enn meg. :D

Skrevet

Jeg har tre søstre;

En halvsøster som er syv år eldre enn meg

En søster som er to og et halvt år yngre enn meg

....... og en lillesøster som reiste hjem til Gud 8.november 2002.........

Skrevet

Jeg er enebarn.

Ønsket meg bestandig en storebror... :ler:

Gjest Mzfire
Skrevet

Eowyn : Så morro at du er tvilling du også . Er du eldst? Jeg er 1 minutt yngre enn søstern min. Vi er veldig like. Mange tar feil av oss. Tror vi er 1 egga. Hva er du ? :D *spent på svar*

Skrevet

Leste i går at tvillinger er mer vellykket og veltilpasset enn oss andre.

Heldige dere er da!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en bror som er 4 år yngre enn meg. Var som hund og katt da vi var små, men nå er jeg virkelig glad for å ha en bror.

Gjest Embla s
Skrevet

Har en eldre søster. Vi sloss oss gjennom barndommen.. Nå sees vi sjeldent, men når vi først treffes har vi en egen kontakt, vi er veldig like til tross for at vi (spes i andres øyne) er utrolig forskjellige, både mht utseende og ikke minst personlighet og livsvalg. Selv om jeg ikke kan si at søsteren min er en god veninne, så vet jeg at hun er der 100% hvis det røyner på. En slags nødventil (og det er i høyeste grad gjensidig). Så får det heller være at vi ikke deler så mye i hverdagen..

Skrevet

Jeg har storesøster 5 år eldre,

og lillebror 3 år yngre

Har god kontakt med begge og er veldig glad i de :wink:

Skrevet

Jeg har en yngere søster, hun er to år yngere enn meg, og vi har utrolig kontakt. Vi bor 45 mil unna hverandre, men kan nesten føle hverandres tanker fordet.

Vi prates på telefonen flere ganger i uka (prata akkurat med henne i 1 time), og hun er min beste venninne.

Broder`n er 6 år yngere enn meg, og jeg er overbeskyttende storesøster.

Vi har og en utrolig god kontakt, han er ofte på besøk, og han er ofte på overnattings besøk. Eller var....nå er han 19, og henger meste med "gutta" Men, han er ofte innom, og vi ler like hjertlig av de samme tingene hver gang........

Min øyensten er halvsøstra mi som blir 4 om en måned.

Ingen er stoltere enn storesøster når lillesøster gjør noe.

Da jeg var yngere var søsken en pest og en plage- nå kunne jeg ikke levd uten dem.......

Skrevet

Jeg er vokst opp som enebarn. Har noen halvsøsken på farssida, som jeg ikke har særlig kontakt med, og som ikke føles som slektninger i det hele tatt.

Jeg har alltid savnet søsken, og det savnet har bare blitt sterkere i voksen alder. Jeg synes det er trist og stusselig å være enebarn :(

Skrevet

Jeg er enebarn.

Det var ikke meningen at det skulle være bare meg, men sånn ble det.

Var også plaget av at alle sa jeg var borrtskjemt når jeg fikk noe nytt. Skjønner ikke hvorfor, for jeg fikk ikke noe mer enn de som hadde søsken. Fikk en ganske streng oppdragelse og det var først når jeg fikk mitt eget hjem at foreldrene mine brukte litt ekstra penger for å hjelpe meg.

Jeg har vokst opp med slektninger tett innpå meg. Har søskenbarn som er jevngamle med meg og som jeg nesten så på som søsken en periode.

Tenker ikke mye over at jeg er enebarn jeg. Uansett er det ikke noe å gjøre med den saken. Savner ikke søsken og hadde heller ikke hatt noe i mot å ha søsken!

Skrevet

Min bror er 12 år yngre enn meg!

Min søster er 20 mnd. yngre enn meg........og vi sloss oss også gjennom barndommen :ler:

Stakkars moderrn!!! :kul:

Vi bor i nærheten av hverandre alle sammen - og har fin kontakt og kommuniksjon! 8)

---også har de noen herlige barn som jeg er så heldig å få

være tante til! :hoppe:

Skrevet

Har en 3 år eldre bror og en halvsøster som er 13 år eldre. Har lite kontakt med de begge :-?

Skrevet

jeg har en bror som er 3år yngre, så har jeg tre halvsøstre som er 9, 11, og 19 år yngre. broren min og jeg har alltid krnglet, men de tre søstrene har vært fint. hu eldste var jeg mye barnevakt for når hu var baby. de tre jentene bor i sverige nå da, har bodd der i fem seks år nå, så det blir mindre kontakt.

Skrevet

Jeg har en søster som er 6 år yngre og en som er 16 år yngre enn meg. Ikke de helt store søstrerelasjonene her i gården.

Skrevet

Jeg har to yngre brødre, en som er 2 år yngre og en som er 7 år yngre. Men for den yngste tror jeg at jeg er mer som en "lillemor" enn som en søster.

Gjest dorian
Skrevet

Jeg har tre søstre som er eldre enn meg.

Fikk feminismen inn med ...æh... søstermelka, kan man si :briller:

dorian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...