Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som har erfaring fra bruk av EL tester som er strimler?

Har brukt disse nå i siden desember, og ingen av de har klart å påvise EL på meg i desember eller januar.

Jeg har mensen, så jeg vet at jeg har hatt EL på et eller annet tidspunkt. Har teste fra dag 7 og til og med 25 i disse periodene, men testene klarer ikke å vise EL.

Reklamen sier jo at de skal være like gode som alle andre EL tester. Når man leser bruksanvisningen så sier det at det skal være like sterke farger på kontroll og test streken. Hvis teststreken er svakere enn kontrollstreken så er det ikke EL. Så i følge dette da så har jeg aldri EL

Vil gjerne høre andres erfaringer!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen gode erfaringer med de billige EL testene. Ga opp til slutt og kjøpte de digitale. De kan jeg anbefale. En gang prøvde jeg begge to samtidig og den digitale viste EL men den billige ikke.

Gjest prøvepar
Skrevet

Jeg har helt samme erfaring som deg. Mensen har kommet tilbake hos meg og alt er normalt, men strimlene påviser at jeg ikke har EL i forkant av mensen. Men jeg får jo 2 streker som du, men teststreken er litt svakere, og som du sa - da skal den tolkes som negativ. Ikke vet jeg! Jeg sendte mail og klaget til dem ang. dette. Da fikk jeg beskjed om å holde strimmelen i urinen i 10 - 15 sekunder og så se om resultatet ble bedre/anderledes. Men det utgjorde ingen forskjell for meg. Dem sendte meg 21 gratis strimler i posten som en "unnskyldning" for at dem ikke hadde fungert. Så nå skal jeg begynne å bruke Clear Blue - dem er visst mye mer pålitelige...

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet
At du har mensen betyr ikkje at du har EL nødvendigvis. Men El-testane kan jo vise feil også.

Nei, de strimlene ga ikke utslag i det hele tatt på meg heller, men stavene gjorde det hele tiden, altfor mange dager....Jeg stoler ikke på de billigtestene heller...

Skrevet

Har aldri fått like sterk strek som teststreken, men har tolket dette som positivt likevel, har bekreftet dette med digital EL-test. På de negative dagene har den alltid vært helt blank. Høres ut som et vanlig problem med strimlene...

Skrevet

Har hatt samme problem. Bruker stav testene. Får bare svak strek, ikke like sterk... Frustrerende... men vi gir ikke opp :humpe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...