Texas Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Hallo der ute! Har et dilemma på gang som jeg håper på å få synspunkter på fra dere.. Er iferd med å bygge nytt hus, og snart må kjøkkenet bestilles. Kjøkkenet er på ca. 24 kvm., panelerte vegger (skrå skygge) som skal males i samme farge som kjøkkeninnredningen (lys sand/beige). Har parkett Eik Rustikk på gulvet, og ønsker mneg et stort lyst bord med svarte stilige stoler til (samme som til spisestuen for å kunne sette til bord og stoler ved behov for ekstra mange sitteplasser) :D Har videre tenkt på liftgardiner med beige bunnfarge, og innslag av sterkere farger bla. rødt som skal være en slags gjennomgangsfarge i hele huset. Valget står da mellom benkeplater i laminat: Lys beige bunnfarge med små spetter i grått/terrakotta Mellomgrå bunnfarge med mørkere grå sjatteringer (en slkags granitt-feeling) Svarte benkeplater med små svarte pletter Tror selv det trengs en litt mørk plate for å bryte litt med alt det lyse. Kan vel også nevne at vi i tilstøtende rom har planlagt tilsvarende lyse veggfarger (sand-beige), og at det i hallen vil bli koksgrå fliser i en litt rusikk karakter. Malt panel i hall og trappegang også i lys sand-beige. Sofa i stuen vil enten bli varmrød med løse puter i koksgrå mm, eller koksgrå rett og slett med andre detaljer i bla. varmrødt. Hva synes dere kreative sjeler? Takknemlig for alle bidrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 En mørk benkeplate til lys kjøkkeninnredning synes jeg er veldig stilig. Og hvis du har svarte stoler også. -valla- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~nette Skrevet 25. april 2003 #3 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg ville helt klart tatt den mørke benkeplaten, både av praktiske og estetiske hensyn. En venninne av meg har helt hvitt kjøkken med benkeplater i sort granitt. Er bare sååå lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå