Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg (og den lokale datashop'en) har forgjeves prøvd å få bestilt ny strømforsyning til ACER stasjonær PC. Det har nå gått 2,5 måned siden jeg henvendte meg til min lokale databutikk... Strømmen i den gikk, jeg låner nå en temporær ekstern boks, men behøver jo ny strømforsyning som kan installeres! Har sendt skriftlige henvendelser til ACER Norge gjennom "henvendelsesskjema" på deres hjemmesider, for å bestille gjennom dem, men de lar ikke høre fra seg! Det er vanskelig å nå dem på kundeservie, det er lang kø, og har ennå ikke nådd frem. Vet noen av dere dataekspertene her hvordan jeg kan få bestilt ny strømforsyning?
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ta kontakt med psdata! Norsk firma som formidler Acer. De har nok en strømforsyning til deg.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ringte Acer for en ukes tid siden. Etter en liten ventetid fikk jeg en hyhggelig kundebehandler som kunne hjelpe meg med alt jeg lurte på. Så det var veldig merkelig at dere ikke har fått svar.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Ta kontakt med psdata! Norsk firma som formidler Acer. De har nok en strømforsyning til deg. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ta kontakt med psdata! Norsk firma som formidler Acer. De har nok en strømforsyning til deg. Nytt forma, er det stort? Hvor holder de til, Oslo?
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Ikke nytt nei, avdelingen er plassert i Arendal. Baserer seg mest på internett salg, men er en underavdeling av en mye større norsk elektronikk bedrift. sjekk www.psdata.no
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Ikke nytt nei, avdelingen er plassert i Arendal. Baserer seg mest på internett salg, men er en underavdeling av en mye større norsk elektronikk bedrift*. sjekk www.psdata.no *Hatteland-Gruppen Forøvrig trenger man nok ikke en spesiell strømforsyning fra Acer, enhver psu av dette utvalget burde fungere ! (Utenom Trust)
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 *Hatteland-Gruppen Forøvrig trenger man nok ikke en spesiell strømforsyning fra Acer, enhver psu av dette utvalget burde fungere ! (Utenom Trust) Jada, jeg kjenner til Hattelandgruppen...Tenkte bare ikke så relevant.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 *Hatteland-Gruppen Forøvrig trenger man nok ikke en spesiell strømforsyning fra Acer, enhver psu av dette utvalget burde fungere ! (Utenom Trust) Hvorfor fotalte ikke butikken som jeg har bestilt dette i gjennom meg dette? De har kun bestilt fra ACER Norge for 3 mnd siden...burde ikke de vite dette? Takk for tipset.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 *Hatteland-Gruppen Forøvrig trenger man nok ikke en spesiell strømforsyning fra Acer, enhver psu av dette utvalget burde fungere ! (Utenom Trust) Har nettopp sjekket med "ekspert" og ingen av disse i linken passet til den aktuelle ACER. Da er det bare å sette sin lit til at ACER Norge klarer å svare samt oppgi leveringsdato for forsendelse...innen 2009.
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Hvorfor fotalte ikke butikken som jeg har bestilt dette i gjennom meg dette? De har kun bestilt fra ACER Norge for 3 mnd siden...burde ikke de vite dette? Takk for tipset. Kokurranse.
Gjest Gjest_Robert_* Skrevet 30. januar 2008 #12 Skrevet 30. januar 2008 Tror du skal finne deg en ny "ekspert" en stasjonær maskin laget hos quanta eller alle fabrikkene som lager maskiner for blandt annet acer, benytter standard strøm forsyninger. Det viktige er at den passer fysisk inn i maskinen, og at den nye gir tilsvarende eller mer strøm.
Dru Skrevet 30. januar 2008 #13 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er ikke kjent med at Acer bruker ustandardiserte kabinetter til sine maskiner, så at du må få strømforsyning fra acer tror jeg ikke stemmer. Du kunne ikke lagt inn her hva som står på den du har slik at vi kan finne et alternativ som tar kortere tid å få tak i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå