Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er i et forhold og vi krangler mye for tiden, går å hakker på hverandre hele tiden. Slitsomt. Min kjæreste har også oppført seg som et svin i fylla i stort sett hele forholde, men jeg har liksom bare ventet på at det skal komme seg. Han slåss, krangler, er sjalu og drikker seg alt for full. Har gjort det slutt med meg mange ganger på fylla, for så å si unnskyld og komme krypene dager derpå. Dette har pågått i snart 4 år no:( Vi har det bra ellers, bortsett fra litt små krangling i perioder, men jeg er lei av at han ikke kan skjerpe seg! Nå har en venn av meg begynt å sende mange sms`er til meg og de er ganske så flørtene. Jeg er klar på at han må huske det bare er vennskap, og at jeg er i et forhold, men han skriver også at han liker meg så utrolig godt. Jeg får han ikke ut av hodet...sukk. Jeg tenke på hvordan det hadde vert å vert singel og hvor mye koseligere det hadde vert på fest uten min nåværende kjæreste som alltid lager bråk. Dags dato frister det ikke å gå på fest for jeg vet det som regel skjer noe Hva skal jeg gjøre??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Følge hjertet ditt :love: Ja men akk det er ikke så lett alltid det...tenker og grubbler og kommer ingen vei desverre Hvorfor må alt være så komplisert??
Envy Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 huff, sånne ting er aldri enkelt. er det noe annet enn bare fylla og småkrangler som gjør deg usikker da? fordi dere kan jo prøve å finne på andre ting sammen enn å bare dra på byen? ta dere en tur på kino, eller bare gå en lang tur i skogen og snakk om alt og ingenting eller noe? haha, gjør som hun ene venninna mi og typen, de kjører gjerne rundt en hel natt til forskjellige steder som skal være "hjemsøkt", hehe, de har det visst veldig morro på disse turene sine :gjeiper: jeg mener, hvis fylla er det eneste problemet må det jo gå an å gjøre noe med. småkrangler har man alltid i et forhold uansett.. egentlig i relasjon til andre mennesker generelt. ... ellers kan du jo be om en pause fra eksen. så du får litt tid for deg selv til å tenke og gjøre hva du vil. å hoppe rett over på en ny tror jeg hvertfall ikke er noe lurt. når du har vært sammen med eksen såpass lenge bør du nok ha litt tid i mellom til å være singel, være med venner og bearbeide de følelsene du hadde for eksen. jeg har vært singel i 2 mnd nå, etter et 3,5 års langt forhold, og jeg er fortsatt veldig forsiktig, og lar ting gå veldig sakte med tanke på forhold, selv om jeg oxo nesten rushet inn i noe nytt med engang. lykke til uansett hva du velger, jeg sier bare, tenk igjennom ting før du gjør noe overilt
Envy Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 *se over* hvorfor i alle dager kalte jeg typen din eksen?? hahaha vel mente hvertfall typen din
Gjest Gjest_sol_* Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Uff ja det er ikke enkelt. Vi er vel ganske forskjelig også, men på samme tid ganske like, jeg og typen. Fylla er et stort problem som jeg er redd han ikke kommer til å vokse fra seg. Det er det jeg er mest redd for...at han alltid kommer til å være slik når han drikke. Prøver å si at han ikke må drikke så mye for han tåler ikke alkohol, men da blir han også sur .Vi reiser ikke så ofte på fester sammen lenger, men når han kommer hjem og er full er han bare en dritt stort sett. Ligger å mummler stygge ting om meg når han legger seg og slikt. Blir sur med en gang jeg foreslår noe han bør/kan gjøre og da kaller han meg jævla kjerring og sier at jeg er ikke moren hans. At han kan bestemme selv hva han vil. Det er forsåvidt greit, men jeg blir så sliten av å høre det hele tiden. Men samtidig er han flink å si gode ting også når han er i godt humør. Men det er som sagt drikkingen som gjør meg mest redd Jeg er en type som ikke liker krangling og som som regel bare lar alt gli rolig forbi for så å gå å tenke på det i evigheter Er redd for hva som skjer om det skulle bli slutt, vi eier et hus sammen og det gjør alt så komplisert...hmmm...men føler på en måte at vi begge hadde hatt godt av om det skulle bli slutt....selv om jeg på en måte ikke ønsker det også...sukk. Mye frem og tilbake her gitt Har noen noe erfaringer på hvordan det var da dere gjøre det slutt??
Suzy Skrevet 22. januar 2008 #7 Skrevet 22. januar 2008 Min erfaring med fyll er følgende: Jeg ble aldri mer viktig enn alkoholen og derfor måtte jeg gå. Lykke til og ikke gå på akkord med deg selv, er mitt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå