Gjest septica Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hei Jeg og samboer er forlovet,vil gifte oss til sommeren. Han har hele tiden snakket om at han vil reise til utlandet(enten dubai eller holland),og gifte seg i en sjømannskirke... Er det noen som vet hvordan dette fungerer?Må man ha "attest" fra tinghuset før man reiser?Jeg syns jeg hørte en gang at sjømannskirker ikke vier,bare velsigner,stemmer dette?? Kjenner ingen som har gjort dette før
MrsG Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Sjømannskirken her finner du sikkert masse nyttig informasjon (ser det finnes muligheter i dubai hvertfall...)
smaksløk Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Om de ikke vier så kan dere alltids gifte dere på ambassaden og få velsignelsen i Sjømannskirken etterpå. Høres nå flott ut med Dubai;)
Gjest septica Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Sjømannskirken her finner du sikkert masse nyttig informasjon (ser det finnes muligheter i dubai hvertfall...) Takk takk=)Nå skal jeg inn og se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå