Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #1 Del Skrevet 25. april 2003 Disse nøttene laget jeg som snacks i Påsken og de var helt fantastiske. Nigella laget disse i serien som nå går på NRK2 men det er ikke hennes oppskrift. Disse nøttene er spesialiteten til Union Square Cafè i NY. 500 gram assorterte nøtter, (usaltede peanøtter, mandler, cashewnøtter, pistasjnøtter, brazil nuts etc.) 40 gram usaltet smør 100 gram demerarasukker (brunt sukker) 3 ts salt 4 ss caster sugar (vanlig hvitt sukker) fersk rosmarin (meget finhakket) IKKE bruk tørket Smelt smøret i pannen, ikke ha for sterk varme og ha i rosmarin, sukkeret og saltet, vend inn nøttene til alt et dekket i blandingen og avkjøl i pannen. Server til drinker, kald øl eller mineralvann. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 25. april 2003 #2 Del Skrevet 25. april 2003 Ah, skrev nettopp en tråd der jeg spurte etter forslag til snacks. Plukker med meg denne også jeg! Må prøves ut en dag Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. april 2003 #3 Del Skrevet 28. april 2003 Hørtes helt herlig ut - må prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå