Gå til innhold

Gode erfaringer med KMS California og Paul Mitchell?

Anbefalte innlegg

Gjest StearinPikken
Skrevet

Jeg skal kjøpe shampoo og vil prøve en ny. Ser spesielt på Paul Mitchell og KMS California. Har noen gode erfaringer med disse merkene? Tenker på fuktighetsgivende shampoo og balsam i første omgang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet masse med paul mitchell og syns egentlig hel serien ikke holder mål til mine forventninger som frisør, mens andre elsker den.. Men uansett så har de faktisk gode produkter i fuktighetserien.. Utingen med de er at de tynger veldig, så hvis du har et tynt, finstrået hår ville jeg lagt med langt unna dem. KMS har jeg ikke så mye erfaringer med, men vet at mange er veldig fornøyd med produktene...

Selv sverger jeg til SP som har en veldig fin fuktighetserie og Sebastian er ikke så dumme heller... :)

Lykke til med shampo kjøpet da :)

P.S: Husk at en god shampoo virker ikke så godt som den skal om den ikke har en god etterbehandlig... (balsam/kur) viktig viktig :)

Skrevet

Jeg har brukt KMS Silksheen - noen av produktene i den serien altså - og de er veldig gode.

Skrevet

Har akkurat begynt med KMS' Silksheen-serie selv, er veldig fornøyd så langt. Andre shampoer/balsamer (Tigi, Redken) har en tendens til å gjøre håret mitt fett, men med KMS Silksheen blir håret bare mykt, og veldig blankt!

Skrevet

Jeg er super fornøyd med KMS, både shampo, balsam, hårkurs og hår spray

Gjest StearinPikken
Skrevet

Da blir det KMS!

Har forøvrig Paul Mitchell hårspray og varmebeskyttende spray. Er fornøyd med hårsprayen, men den andre gjør håret mitt tørt og jeg syntes ikke noe om den.

Jeg så litt på Moist Repair shampoo, balsam og hårkur. Men siden dere er så fornøyde med Silk Sheen, vurderer jeg kanskje å kjøpe shampoo, balsam og hårkur i Silk Sheen serien istedet :)

Jeg farger håret mitt jevnlig, samt at jeg både føner og retter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...