Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vaert på det her? Vi vurderer et slikt cruise med ruten Hellas (med Athen pluss en del öyer) - Dubrovnik - Venezia til vår bryllupsreise i august. Er det å anbefale? Er det bare gamle folk på slike cruise?

Dette cruiset varer syv netter / åtte dager, men vi skulle gjerne vaert litt lengre på ferie. Tenkte på å dra videre fra Venezia med leiebil eller buss til et sted på adriaterhavskysten, enten Italia eller Kroatia. Noen som har erfaring med å reise fra Venezia til et egnet badested?

En annen ting er at pakken vi ble tilbudt på reisebyrået var fly fra "vår" flyplass til Athen og fly tilbake igjen med én gang fra Venezia. Det gikk ikke an å utsette tilbakereisen da det var snakk om charterfly. Det vil si at vi må betale dobbelt opp for tilbakereisen hvis vi blir igjen og det föles jo litt surt. Er det noen som vet om det går an å bestille biletter til cruiset direkte fra cruisselskapet?

På forhånd takk for hjelpen! :)

Skrevet
Noen som har vaert på det her? Vi vurderer et slikt cruise med ruten Hellas (med Athen pluss en del öyer) - Dubrovnik - Venezia til vår bryllupsreise i august. Er det å anbefale? Er det bare gamle folk på slike cruise?

Dette cruiset varer syv netter / åtte dager, men vi skulle gjerne vaert litt lengre på ferie. Tenkte på å dra videre fra Venezia med leiebil eller buss til et sted på adriaterhavskysten, enten Italia eller Kroatia. Noen som har erfaring med å reise fra Venezia til et egnet badested?

En annen ting er at pakken vi ble tilbudt på reisebyrået var fly fra "vår" flyplass til Athen og fly tilbake igjen med én gang fra Venezia. Det gikk ikke an å utsette tilbakereisen da det var snakk om charterfly. Det vil si at vi må betale dobbelt opp for tilbakereisen hvis vi blir igjen og det föles jo litt surt. Er det noen som vet om det går an å bestille biletter til cruiset direkte fra cruisselskapet?

På forhånd takk for hjelpen! :)

Hei.

Prøv traxx travel- cruise...

Tidligere ask mr cruise.

Dei har vi brukt og vert fornøyd med, men aldri vert på cruise i middelhavet.

Men vet dei har det...

• 2 uker senere...
Skrevet

Cruise i Middelhavet anbefales virkelig!!!

Vi har reist med MSC Cruises! IKKE bare eldre mennesker. Vi er selv i begynnelsen av 30-årene og vi fant oss godt tilrette.

Vet at MSC har cruise ut fra Venezia, og prisene er overkommelige - selv med nye båter.

www.viaferieverden.no tror jeg formidler disse cruisene.

Skrevet

Reiste på middelhavscruise for snart 6 år siden, i forbindelse med mammas 40-årsdag. Da reiste vi hele familien, med begge foreldrene mine, meg, broren min og morfaren min. Jeg husker ikke rederies navn, men vi reiste via Ving. Selve skipet var litt slitent (men tror det er kommet nye skip nå), men besetningen var veldig hyggelige, og gjestene var folk i alle aldersgrupper, fra pensjonister til barnefamilier - dog flest fra England. Det var alltid noe å finne på ombord. (Husker godt at skipet arrangerte gallamiddag med utrolig mye fin mat, is-skulpturer, indianermann laget av meloner osv :fnise: ) Man skal ikke kjede seg ombord!

Men det beste med cruiset var ikke selve båtreisen - men alle de fine plassene vi fikk se! Vi reiste fra Mallorca, og var innom Italia, Malta, Korsika og Sicilia. Vi fikk annledning til å gå av skipet, og dro ut på "eventyr" på egenhånd, og det var kjempeartig! :) Annbefaler virkelig å dra på middelhavscruise!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...