Mona32 Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som kan anbefale produkter fra Dermologica? Har typisk blandingshud med sorte prikker, noen kviser og enkelte tørre flekker. Tenker spesielt på rensevann...
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Har egentlig kombinasjonshud (men ikke kviser) og bruker special cleansing gel. Veldig fornøyd da jeg har lett for å reagere allergisk på en del renseprodukter og av og til pleide å få tørre flekker i ansiktet. Tror den skal passe for alle hudtyper og i kombinasjon med en god krem balanserer den huden bra. Med unntak av de kaldeste periodene om vinteren har jeg helt uproblematisk hud i hvert fall med tanke på balansen tørr/fet hud.
Rexina Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har lik hud som deg og bruker også Spesial Cleansing Gel, men nå har jeg bestilt meg Ultracalming Cleanser for å se om den er enda bedre nå på vinterstid. Får litt for törr hud nå.
Gjest Advena Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Special Cleansing Gel ga meg tørr hud, men Ultracalming Cleanser er kjempegod.
vanka Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vet ikke helt med rensevann, men min absolutte favoritt er daily microfoliant - den kan jeg ikke leve uten! Huden føles som fornyet hver morgen etter bruk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå