Gjest TS Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 a) Hvem kler bandeau-bikini? b) Hvem kler Trekantbikinier? c) Hvem kler spile-bikini? d) Hvem kler halterneck-bikinier? e) Hvem kler push-up-bikini??
Wonders Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Nå vet ikke jeg om du mener dette seriøst eller om du er sarkastisk, men her er ett seriøst svar. Halternec er perfekt for alle pupper. Spile oxo. Gri støtte og litt volum om man vil. Trekant bør man unngå om man har veldig store bryst, da de ikke gir noen form for støtte. Brystene blir hengende lavt, eller skjærer av nakken din om de ikke får riktig støtte.... Bandeau bør man ha litt større bryster, ellers ser man ranet ut. Hvem tappet henne for pupper, ??? De kan lett bli litt flate inni der, eller se ut som én lang pølse. Man skal kunne dele de opp i to like store propesjonerte bryster. Dette er bare forslag, det finnes jo ingen fasit. 1
Gjest TS Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Takk, det er ment seriøst Er på utkikk etter bikini, men er litt usikker på hva jeg bør gå for. Flere som har synspunkter på dette?
Unika Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Hvordan kunne det egentlig bli tolket sarkastisk? En bikinimodell som vist på bildene kler jo alt, men vanlige kvinner gjør jo som oftest ikke det! Er enig med Wonders i at halterneck er en god allrounder, kler alle. Bandeau syntes jeg faktisk ser best ut på små pupper. Ellers er jeg ening i de andre.
Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 Små pupper kler alt, store pupper er finest i en stor trekantbikini med innlegg, eller spilebikini. Underdelen er viktigere. Boxer for store rumper, og truse for små. Uansett hvilken bikini er det viktigst at det er riktig størrelse!!!
Bex Skrevet 22. januar 2008 #6 Skrevet 22. januar 2008 Her er det visst flere meninger, og her kommer min! Jeg har selv ganske store pupper, og det er dessverre bare spile-bikini som funker til meg Men det kan jo skyldes det elendige utvalget i norske undertøysforretninger også, det... Halterneck er fin om man er smal over skuldrene, for man har en tendens til å så litt bredere ut over skuldrene når man bruker det. Men man får jo vondt i nakken om man har for store pupper og halterneck. Min erfaring og mening vil vel være: Bandeau: små pupper, som holder seg oppe av seg selv. A-C-cup. Trekant: Man må jo ha litt inni trekantene, men en trekantbikini gir jo heller ikke så mye støtte. Så vil si at det passer mellomstørrelsene, kanskje B-D-cup. Spile: Alle, så lenge man finner riktig størrelse. Halterneck: Er man sped oventil, og større rundt hoftene, vil jeg si A-D-cup. Push-Up: Som spile, så lenge modellen og størrelsen passer, kan vel alle bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå