Pastor Knut Skrevet 27. januar 2008 #21 Del Skrevet 27. januar 2008 jøss at så mange er så negativ..... Det å være skeptisk og kritisk er ikke nødvendigvis noe negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 27. januar 2008 #22 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg vet at det finnes UFOer og tror at det finnes andre og lengreutvikla livsformer enn oss. Grunnen til at jeg VET at det finnes UFO er at jeg har sett det. Veldig klart og. Den var max 200 m fra meg, svevende over meg. Da jeg var ungdom sendte jeg opp en et lysende pære som hang i noen heliumsballonger. Det var natt og en gruppe ufo-interesserte hadde møte ikke langt unna. De observerte lyspæra mi, og senere kunne jeg lese en artikkel der noen hadde tegnet det som ble observert. Det var et rundt romskip med lysende vinduer på siden. Noen hadde også beregne hastigheten til å være enormt stor. Det er jo ganske imponerende for ei lyspære og noen ballonger. Om ikke annet lærte det meg å være kritisk til UFO-observasjoner, for disse UFO-interesserte klarte å se akkurat det de ville se. Endret 27. januar 2008 av Pastor Knut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 27. januar 2008 #23 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg håper de kommer snart og tar meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #24 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg håper de kommer snart og tar meg med. Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 27. januar 2008 #25 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg også! Du håper også at de tar meg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2008 #26 Del Skrevet 28. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dinah_* Skrevet 1. februar 2008 #27 Del Skrevet 1. februar 2008 Ikke alle kan se UFOer for de er på en annen frekvens ,akkurat som radiostasjoner på en måte. Man må være på samme frekvens som de for å kunne se de. Men de er her ganske så ofte altså! Personlig syns jeg ikke at det er så vanskelig å tro,vi vet jo at der er lyder som det menneskelige øret ikke oppfatter,så hvorfor skulle det ikke være ting øynene våre ikke kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. februar 2008 #28 Del Skrevet 4. februar 2008 jeg har sett ting jeg ikke kan identifisere som er på himmelen. Men det betyr ikke at det er et skip fra en fremmed planet. så ja jeg har sett UFO. Men jeg tviler på at de kom fra en fremmed planet. finnes ufo så lenge du ser noe du ikke kan identifisere på himmelen så er det en ufo dermed finnes ufoer. tross alt ufo har ikke noe med romvesner å gjøre. En ufo er bare noe som flyr som du ikke kan identifisere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå