Gjest Gjest_veronika_* Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Er det noen som har prøvd denne rare bh`n? Jeg skal gifte meg og ha stroppeløs kjole. Jeg liker ikke å bruke stroppeløse bh`er. Tenkte litt på korsett, men syntes de fleste gjør brystene flate. Vil lissom ha en liten push up effekt. Er også redd for at korsettet kan gå for høyt opp på ryggen i forhold til kjolen. Så jeg lurer på om denne rare tingen sitter på en hel dag uten å ramle av. Selv om man kanskje kan bli litt svett på en sånn stor dag. Blir veldig takknemmelig for alle svar. her er den
Gjest StearinPikken Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en sånn BH. Ikke akkurat den, men min har klister på hele baksiden. Den er fin å ha på festkvelder o.l, men å ha den på en hel dag tror jeg ikke er så bra. Jeg begynte å klø litt etterhvert fordi det blir litt klamt. BHén gir heller ingen push-up effekt, den fester seg bare på puppene.
Gjest Gjest_Skybertine_* Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Har ingen problemer med å bruke en slik bh en hel dag, selv om huden blir klam av det. Du kan få en liten pushup-effekt om du ikke er større enn B-cup. For større pupper holder ikke dette i det hele tatt.
Gjest Gjest_veronika_* Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Har ingen problemer med å bruke en slik bh en hel dag, selv om huden blir klam av det. Du kan få en liten pushup-effekt om du ikke er større enn B-cup. For større pupper holder ikke dette i det hele tatt. Så du syntes jeg skal satse på det? Kan du anbefale et sted hvor jeg kan kjøpe det? Tror ikke jeg vil ha h&m, lindex og cubus sine. har hørt at de er litt stive.
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en sånn bh! Den funker veldig bra på min A-cup iallfall (en god håndfull).. klistrer veldig bra, er usynlig under topper og gir en god lift-effekt/beskyttelse. Det ser def. bedre ut med den enn uten! Grei å ha på også.. blir litt sånn svett under etterhvert, og er litt uvant.. men den sitter og gjør jobben og er ganske så grei egentlig! Jeg kjøpte min på en spesial undertøysforretning, ca. 5-600 kr.
Gjest StearinPikken Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Du kan kjøpe en fra Lulu´s. Det er denne jeg har og det er behagelig på. Kjøpte den i butikken, og nettbutikken er også seriøs.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har prøvd unbra (www.unbra.no), og den er noe av det verste jeg noen gang har hatt på. Klødde noe helt forferdelig etter 5 minutter, festet seg ikke ordentlig, og holdt ingenting ordentlig på plass. Men det er mulig du blir kjempefornøyd med den.
Munachimso Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Jeg har også prøvd den fra Unbra og den funka veldig bra på meg! Satt godt og kjente nesten ikke at den var der Du kan jo teste en på forhånd? Tror jeg kjøpte min på qxl for rundt 100kr. Endret 20. januar 2008 av Munachimso
Gjest Gjest_Skybertine_* Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har prøvd unbra (www.unbra.no), og den er noe av det verste jeg noen gang har hatt på. Klødde noe helt forferdelig etter 5 minutter, festet seg ikke ordentlig, og holdt ingenting ordentlig på plass. Men det er mulig du blir kjempefornøyd med den. Jeg har prøvd flere av unbra sine, og er kjempefornøyd med alle, mest med den i silikon. Unbra sier på nettsidene sine at man skal si fra hvis den ikke vil henge skikkelig, fordi det da kan være noe galt med den.
Gjest Gjest_veronika_* Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også prøvd den fra Unbra og den funka veldig bra på meg! Satt godt og kjente nesten ikke at den var der Du kan jo teste en på forhånd? Tror jeg kjøpte min på qxl for rundt 100kr. Ja, jeg må nok prøve den på forhånd. litt kjedelig hvis den plutselig skulle skli ned under vielsen eller talen feks. Har dere den som er av hel silikon?
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Jeg brukte en sånn på bryllupsdagen min og var veldig fornøyd med den. Jeg kjøpte min på Cubus, tror den het BRA-cups. Den var av silikon og hadde klister på hele baksiden. På bruksanvisningen sto det at den skulle holde feste i 8 timer, så jeg kjøpte en ekstra, for å bytte utpå kvelden. Tror jeg hadde den på i 10 timer før jeg bytta, og ennå satt den som støpt, så jeg hadde egentlig ikke behøvd å bytte. Jeg fikk en push-up ettfekt, og jeg har B-cup til vanlig. Synes ikke den ble klam eller ekkel på andre måter.
Pasjonsblomst Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 (endret) http://www.unbra.no/startside/index_html Jeg har den på forsiden, det er stoff på utsiden, og et klebrig lag inni. god kvalitet! De to cup-ene kan separeres, de holdes sammen av en klemme i midten. Et tips er å feste hver cup seperat, litt ut på brystene.. og så dra klemmene sammen for å feste dem. På denne måten får man mer kløft De gir litt variasjon i hvordan du fester dem, og hvordan utseende blir (hvor mye lift en vil ha) Endret 20. januar 2008 av Aurelia
Munachimso Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Ja, jeg må nok prøve den på forhånd. litt kjedelig hvis den plutselig skulle skli ned under vielsen eller talen feks. Har dere den som er av hel silikon? Jeg har den som er kun silikon ja
Catzy Skrevet 20. januar 2008 #15 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også en i bare silikon. Jeg har 70E, kjøpte D-cup på Unbra. Det holder greit nok. Har ikke særlig tunge pupper, og med litt øving får du satt den på så den holder puppene på plass og gir litt løft. Jeg hadde min under en tynn hvit silketopp, og det fungerte fin-fint noen timer. Hvor stramt sitter kjolelivet på kjolen din? Tror det fungerer best med en topp som sitter stramt og holder puppene litt på plass, og så bruker du Unbraen som ekstra støtte.
Gjest Gjest_veronika_* Skrevet 20. januar 2008 #16 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også en i bare silikon. Jeg har 70E, kjøpte D-cup på Unbra. Det holder greit nok. Har ikke særlig tunge pupper, og med litt øving får du satt den på så den holder puppene på plass og gir litt løft. Jeg hadde min under en tynn hvit silketopp, og det fungerte fin-fint noen timer. Hvor stramt sitter kjolelivet på kjolen din? Tror det fungerer best med en topp som sitter stramt og holder puppene litt på plass, og så bruker du Unbraen som ekstra støtte. Kjolelivet kommer til å sitte veldig stramt. Jeg har ikke fått den tilpasset enda, men da kan jeg jo ha på meg den når jeg skal få den tilpasset. Så sant de ikke detter av (at de sitter klistra) så tror jeg det skal gå greit under den kjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå