Gjest Skrevet 21. januar 2008 #21 Skrevet 21. januar 2008 Skal du ikke ha korsett under heller? Hvis du skal, så burde du beholde det på..
Gjest Gjest_blondie_* Skrevet 21. januar 2008 #22 Skrevet 21. januar 2008 Skal du ikke ha korsett under heller? Hvis du skal, så burde du beholde det på.. Det var planen egentlig, men jeg tror jeg dropper det. Er så usikker på hvordan det vil bli under kjolen. Da må jeg evntuelt finne en med lav rygg. Og en som ikke presser puppene flate, som jeg syntes de fleste gjør.
Gjest Gjest_jørgen_* Skrevet 21. januar 2008 #23 Skrevet 21. januar 2008 Bruk knestrømper du, det bruker mora di og det er tidløst kvinnelig, feminint og dermed sexy. Stay-ups er det det heter når strømpene er festa på låret? Det synes jeg også er sexy, men blir egentlig alt for mye strømper, særlig hvis disse er svarte. Da er hudfargete stay-ups mye bedre, fordi disse uttrykker mere kvinnelighet enn de svarte som gir signaler om "hore". Knestrømpene kan brukes til daglig, noe som fremhver det kvinnelige. Såfremt man ikke bare har en mote som uttrykker; se hvor trang dongeribukse jeg har da. Strømper enten de er korte eller lange er jo anti-olabukse-utstyr også. Prøv å kle deg feminint så vil du skille deg positivt ut, men husk knestrømpene.
Gjest Gjest_blondie_* Skrevet 21. januar 2008 #24 Skrevet 21. januar 2008 Bruk knestrømper du, det bruker mora di og det er tidløst kvinnelig, feminint og dermed sexy. Stay-ups er det det heter når strømpene er festa på låret? Det synes jeg også er sexy, men blir egentlig alt for mye strømper, særlig hvis disse er svarte. Da er hudfargete stay-ups mye bedre, fordi disse uttrykker mere kvinnelighet enn de svarte som gir signaler om "hore". Knestrømpene kan brukes til daglig, noe som fremhver det kvinnelige. Såfremt man ikke bare har en mote som uttrykker; se hvor trang dongeribukse jeg har da. Strømper enten de er korte eller lange er jo anti-olabukse-utstyr også. Prøv å kle deg feminint så vil du skille deg positivt ut, men husk knestrømpene. Det var egentlig stay-ups jeg mente. Skrev bare feil i hovedinlegget.
Gjest Stockinglover Skrevet 24. januar 2008 #25 Skrevet 24. januar 2008 Det var selvfølgelig strømper til lårene jeg mente. IKKE KNESTRØMPER... Det var godt å høre. Lange strømper (jo lengre jo bedre og helst mør brune eller sosrte) med strømpeholder er helt topp. Ellers å synes jeg faktisk det kan være vel så sexy med en utfordrende BH somå gå uten. Et lite miniskjørt er også helt greit. Og høye hæler må du jo ha!
Gjest Brumle Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 Når man kler av seg alle klærne, og bare har på seg truse, knestrømper og hofteholder. Altså ikke bh. jepp... det er utrolig sexy. Wish You Where Here :rødme:
Gjest Gunnar Gammeldags Skrevet 24. januar 2008 #27 Skrevet 24. januar 2008 Jeg regner med det her er snakk om "lårstrømper" og ikke strømper opp til knærne. Og ja, slike lårstrømper/stay-ups er kanskje noe av det mest feminine og sexye vi menn kan forestille oss (snakker selvsagt bare for meg selv, men tror jeg har mange menn med meg). Hofteholder også selvsagt, med fester til strømpene. Meget sexy..... Jeg synes sorte strømper er mest sexy, og et skjørt som akkurat dekker strømpetoppen. Dere ser ikke ut som horer selv om dere skulle bruke et slikt antrekk ute jenter, dere er bare kvinnelige og feminine. Generelt synes jeg at damer nå til dags kler seg altfor maskulint, mørke dongeribukser med lav bukselinning bak med fæle brede sømmer på. Det blir litt for mye mann for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå