Gå til innhold

neglelakk

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
jeg fikk ta på typen min svart neglelakk én gang. men så måtte den fjernes med én gang for tenk om mamma'n hans så ham slik!!! :roll:

Ha Ha- da hadde hun nok satt pannekakene i halsen og sparket han i rompa med treskoene sine :wink: og så måtte han sittet alene ute i vindmøllen og skammet seg.

Minnie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid sort neglelakk, men ikke på tærne. De lakker jeg svært sjelden.

Gjest Duchess
Skrevet

Hehe....etter mye om og men og akk nei og uff huttemegtu, fikk jeg min daværende forlovede til å sitte modell da jeg hadde eksamen i negldesign.

Han var så smukk så med 4 lange, grønnlakkerte negler, hehe.

Og da jeg et lite øyeblikk innbilte han at det var tomt for aceton (til å fjerne de grønne lange med), fikk han nesten nevrotisk anfall der han satt. Like før det gikk noen blodkar da ja..

:sjarmor:

Skrevet

Hæ hæ.. Duchess - tom for lakkfjerner - den likte jeg!

Skrevet
Min forlovede bruker sort neglelakk iblant :-) synes det er tøft jeg!

Minnie

WHAT ????????

Jaja, hver sin smak :lol: Modig gjort i allefall. Kan umulig være enkelt å gå med hodet hevet forbi guttegjengen sånn....

Dog, så finner jeg det merkelig at menn går med neglelakk, men det er nå bare min mening. Er det "ham", så bør han stå på! Det er kult med folk som tør å skille seg ut da... :)

Jeg selv har ofte en pastellfarge / perlemor / blank farge på neglene, (har vært litt slapp og giddalaus i det siste da), og jeg lakkerer gjerne tåneglene med en vinrød eller mørk farge jeg...

Synes det er fint, spesielt i åpne sandaler:)

Diva, neglelakkogpyntfreak : - )

Skrevet

Jeg bruker neglelakk med lys farge på tåneglene, på hendene bruker jeg blank neglelakk.

Jeg kunne ikke tenkt meg å gå i sandaler uten neglelakk på tærne. For meg er det naturlig, og ble litt overraska i sommer da en kamerat at sambo kom og lurte på hvorfor jeg brukte neglelakk på tåneglene, han syns det var helt rart... Jaja, han får fortsette å syns det er rart, for jeg fortsetter å bruke neglelakk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm.. Kanskje jeg bør gå for en litt lysere farge..?

Tenkte også at navnet mitt ødela en smule.. Er nemlig ingen jåle! Vanligvis så naturlig som mulig.. Men tenkte at om sommer'n, i sandaler kan det være stilig med litt lakk på tærne..

Skjønner jo at noen fort kan se for seg no sånt som..

jenter fra landsbygda, enten stående på en nedlagt melkerampe eller klint inn i baksetet på en rigget Opel Ascona med masse wunderbaum og en urskog av revehaler i antennene.

:)

Tingen er kanskje at det krever en viss stil for at det ikke skal bli helt gæærnt...?!

Tror jeg skal prøve jeg... Vinrød/rosa eller en slags lys rosa-farge...? Kanskje litt mer stilig med litt mørkere.. Søtt med lys.

Får prøve meg frem litt vel!

Takker 8)

Skrevet

Oj, glemte å skrive navnet mitt!! Men det var jeg som skrev det forrige innlegget.. :)

Skrevet

Jeg bruker bare rødt (mørk rødt) på tærne. Men har enda til gode å ha sliten, avskallet neglelakk. DET er vanvittig usexy! Forøvrig har jeg blitt særdeles oppmerksom på føttene mine etter å ha lest en del innlegg her inne om at dette med føtter er en greie for mange gutter. Synes det er så digg at gutter er så detaljfokuserte at jeg bare MÅ etterfølge det hele :wink:

Dessuten danser jeg, og jeg danser svært ofte barbeint. Synes det er viktig å ha pene og velstelte føtter.

Nelle :briller:

• Liker 1
Skrevet

:o Klart de er lakkerte :o

Jeg er nok en av disse raringene som synes tær er stilige. Velpleide, altså. Så de lakkeres; farven varierer litt. Det er jo greit at den matcher antrekket da. Synes rødt er stilig; men om sommeren når de er brune og på sitt "lekreste", så er det ok å variere med alt fra div gråtoner, bruntoner evt blå m skimmer. Alt ettersom.

Synes de ser så ensomme og nakne ut uten. Litt sånn "dakkar tottelotter-som-venter-på-at-no'gøy-skal-skje" På en måte.

Maiken

• Liker 1
Skrevet

Kom på en ting... For noen år siden klarte jeg å kjøre ei svingdør over storetåa mi mens jeg gikk i sandaler! Fikk selvfølgelig blånegl. Så det året gikk jeg jeg med mørk neglelakk på tærne...

• 14 år senere...
Skrevet
På 25.4.2003 den 21.01, Gjest Duchess skrev:

Hehe....etter mye om og men og akk nei og uff huttemegtu, fikk jeg min daværende forlovede til å sitte modell da jeg hadde eksamen i negldesign.

Han var så smukk så med 4 lange, grønnlakkerte negler, hehe.

Og da jeg et lite øyeblikk innbilte han at det var tomt for aceton (til å fjerne de grønne lange med), fikk han nesten nevrotisk anfall der han satt. Like før det gikk noen blodkar da ja..

:sjarmor:

:hoho:

Anonymkode: 32443...bb9

• Liker 1
Skrevet

Bruker nesten ikke sminke, men alltid neglelakk. Mange forskjellige farger! Også på tærne. Mannen pleier å lakke tå neglene.....

Anonymkode: 2d45a...fa2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...