Gjest jåla Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Er det sexy med neglelakk på tærne????? Tenkte eventuelt på en slags vinrød/rosa-farge.. (IsoDora 66, frosty wine)
gutt_1982 Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 Neglelakk er ikke sexy i det hele tatt hverken på fingrer eller tær. Jenter skal være minst mulig sminket - det naturlige er penest.
Nelle Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Jeg synes negellakk på tærne (og fingrene) er kjempesexy. Forøvrig er jeg det man gjerne kaller "naturlig pen", så jeg bruker svært lite sminke (dvs. ingenting) til daglig. Sminker meg bare litt når jeg skal pynte meg ekstra -men neglelakk på tærne har jeg gjerne hele tiden. Varierer farge på fingrene -av og til rød, av og til en lys, naturlig farge som er veldig fin. Nelle 1
Livets datter Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Jeg går ingen steder uten neglelakk på fingrene, men neglelakk på tærne synes jeg bare ser dumt ut. Sminker meg forøvrig heller ikke til daglig. Slikt har jeg ikke tid til. Kun i helger/til fest.
Joplaya Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Jeg klarer ikke neglelakk noen steder, føler meg altfor "opplyst"
ivanka Skrevet 25. april 2003 #6 Skrevet 25. april 2003 jeg kan ikke bruke neglelakk på fingrene, det blir bare klin og den blir uansett stygg med en gang. neglelakk på tærne holder derimot nesten til den vokser ut, så der kan jeg gidde å investere litt tid i å lakkere neglene - men det er bare om sommeren jeg gidder. ser det pent og ryddig og rent og fresht ut, og fargen er pen, syns jeg det kan være fint med neglelakk på tærne. men når det bare sitter en avskallet flekk igjen midt på neglen i en smakløs (etter min smak, da) farge, er det ikke så sexy. syns jeg. men det finnes sikkert dem som tenner på det og...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #7 Skrevet 25. april 2003 Jeg pleier å ha lakk på tærne, aller helst mørk vinrød da jeg synes det er pent til min lyse hud. Fingrene får ett strøk med klarlakk men til fest bruker jeg farger. Minnie
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #8 Skrevet 25. april 2003 Neglelakk på tærne forbinder jeg med jenter fra landsbygda, enten stående på en nedlagt melkerampe eller klint inn i baksetet på en rigget Opel Ascona med masse wunderbaum og en urskog av revehaler i antennene. Mange av dem er samtidig fotballhorete dundrelesber. Men det er kanskje bare meg... Og kanskje dette utsagnet burde vært plassert under avsporingstråder eller udokumenterte generaliseringer, men samtidig er det jo helg snart... *vifter med ironiflagget og løper i dekning*
Gjest Kinga Skrevet 25. april 2003 #9 Skrevet 25. april 2003 Lakket tærne på typen en gang. Ikke sexy, men morsomt.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #10 Skrevet 25. april 2003 Min forlovede bruker sort neglelakk iblant :-) synes det er tøft jeg! Minnie
Lula Skrevet 25. april 2003 #11 Skrevet 25. april 2003 Sort neglelakk på menn??? Det synes jeg verken er tøft eller sexy :-? Selv bruker jeg klar lakk på hendene til daglig. Av og til farge til fest. På tåneglene blir det gjerne en helt lys rosatone på velstelte sommerføtter :-)
ivanka Skrevet 25. april 2003 #12 Skrevet 25. april 2003 neglelakk på menn... tja. svart er vel kanskje macho nok... men om en kjæreste hadde begynt å låne lollipop (gjennomskinnelig sjokkrosa chanel...)- neglelakken min hadde jeg nok steilet litt ja. men eyeliner og vippetang tolererer jeg. såvidt.
Lisle Skrevet 25. april 2003 #13 Skrevet 25. april 2003 Min forlovede bruker sort neglelakk iblant :-) synes det er tøft jeg! Minnie cool!!!! jeg bruker svart på tåneglene og fingrene. av og til lilla men nå som de er blitt så lange er det pent med klar lakk
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #14 Skrevet 25. april 2003 Han er en stilig kar skjønner du Lisle, han gikk med lang skinnfrakk lenge før Matrix kom på kino Minnie
Lisle Skrevet 25. april 2003 #15 Skrevet 25. april 2003 heldiggrisen du! jeg så for meg at typen din gikk i dress hele tiden
Gjest Duchess Skrevet 25. april 2003 #16 Skrevet 25. april 2003 Kan være fint, men neglelakk som er slurvete lagt på i skrikende farger er grusomt. Så det bør være gjennomført for at det skal bli pent.
Gjest Lady-M Skrevet 25. april 2003 #17 Skrevet 25. april 2003 Jeg synes ikke neglelakk på tærne er spesielt pent. Synes det er penest med naturlige, velstelte negler på hender og føtter. Har på følelsen av at mange menn deler samme mening som meg. 8)
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. april 2003 #18 Skrevet 25. april 2003 heldiggrisen du! jeg så for meg at typen din gikk i dress hele tiden Han bruker endel dress også, men ikke når han ikke må. Han er en velkledd mann og jeg aldri trenger å bekymre meg over hvorvidt han kler seg passende eller ikke. Til Bryllupet har han selv valgt ut dress og tilbehør og det finnes ikke tvil i mitt hjerte om at han blir råstilig. Deilig med menn som virkelig kan kle seg. Minnie
Gjest care Skrevet 25. april 2003 #19 Skrevet 25. april 2003 Når sommeren står for tur, tar jeg gjerne frem lakken og lakker mine tær. Men jeg bruker aldri rød eller mørkere lakk, det synes jeg blir litt for jålete. Jeg bruker lys diskre lakk, slik at de ser velpleid ut. :blunke:
Lisle Skrevet 25. april 2003 #20 Skrevet 25. april 2003 jeg fikk ta på typen min svart neglelakk én gang. men så måtte den fjernes med én gang for tenk om mamma'n hans så ham slik!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå