Gjest Cillea Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Hvor langt har dere kommet? Kirke, lokale, innbydelser, kjole, blomster, fotograf? Har noen av dere noe forslag til dessert vi kan servere? Vi har forrett og hovedrett klar, men er veldig usikker på hva vi skal velge som dessert
sandra82 Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hvor langt har dere kommet? Kirke, lokale, innbydelser, kjole, blomster, fotograf? Har noen av dere noe forslag til dessert vi kan servere? Vi har forrett og hovedrett klar, men er veldig usikker på hva vi skal velge som dessert Nå skal jeg gifte meg 28 juni da men.. Jeg har nesten gjort ferdig innbydelsene så de skal ut innen ett par uker.. Kjolen er bestilt, sambo sitt antrekk. Kirken selvsagt, og lokale.transport til oss og gjestene, blomster. Vi har også bestemt forett og hovedrett, men vi klarer ikke å bestemme oss for dessert... Vært innom det meste men finner liksom ikke ut av hva vi vil ha!! Vi har bestemt oss for nesten alt, så gjenstår egentlig bare å bestille ting..
rsa Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Vi gifter oss 16. august. Kirken, lokalet, båten (yupp - båt som transportmiddel til gjestene), kjolen og innbydelsene i boks. Har reservert time hos frisør, og funnet en som skal binde buketten. Vi må bare finne sko til meg, antrekk til kjæresten, sende ut invitasjonene og spikre menyen. Tror det blir røkelaks, lam og limesufflé. Godt med en lett og frisk dessert etter mye mat. Kaker serveres senere på kvelden. Og så må vi finne ut hvor vi skal dra på bryllupsreise
Anea Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Lokale, vigsler, blomster, frisør, brudebil, bryllupskake er klart, og papirer er fyllt ut og klare til å sendes. Det meste av klær er i hus, men mangler litt tilbehør. Invitasjonene satser vi på er ferdige og sendt i løpet av den kommende uka. Det største oppgaven som gjenstår på planleggingslista nå er vel program for vielsen. Litt mer organisering der siden vi skal ha utendørs vielse. Dessuten regner jeg med at det tar litt tid med bordkort og bordplassering. Ellers er det vel mest småplukk og kos som gjenstår, tror jeg Vi gifter oss 24. mai - ikke helt sommer da, men nesten. Har i allefall bestilt sommervær!
Amygdala Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Gifter oss 12/7 og har ordnet kirke, lokale, mat, frisør, antrekk (mangler bare noen småting), blomsterbukett er bestilt, fotograf, hotell, pynting på lokale, transport til fotograf. Vi må også finne et sted å bestille kake. Innbydelsene har vi litt igjen på. Når synes dere vi urde sende dem ut? Endret 21. januar 2008 av Amygdala
mimi82 Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Vi gifter oss 26 juli. Det vi har klart er kirke, selskapslokale, brudens klær, frisør og sminke, fotograf og stilig bil. Vi har så vidt begynt å tenke på invitasjoner og alt det andre grafiske som skal lages, og så må vi vel få bestilt catering, bryllupskake og brudebukett snart tenker jeg. Resten tar vi nok etterhvert, jeg synes fortsatt at vi har god tid igjen ennå:-)
Gjest Cillea Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Gifter oss 12/7 og har ordnet kirke, lokale, mat, frisør, antrekk (mangler bare noen småting), blomsterbukett er bestilt, fotograf, hotell, pynting på lokale, transport til fotograf. Vi må også finne et sted å bestille kake. Innbydelsene har vi litt igjen på. Når synes dere vi urde sende dem ut? Vi skal sende ut innbydelsene denne uken
BayliZ Skrevet 23. januar 2008 #8 Skrevet 23. januar 2008 Vi gifter oss 24 mai, og vi har lokale og kirke vi hjlep nå fikk jeg angst av å lese denne tråden. Jeg hater planlegging og vet ikke hvor jeg skal begynne jeg eller fortsette.
Marge Skrevet 23. januar 2008 #9 Skrevet 23. januar 2008 Vi har bestilt lokale, mat, kirke, fotograf, frisør. Jeg har malt bordkortene nesten ferdig, holder på med invitasjonene nå. Har kjøpt kjole med alt tilbehør, laget ønskeliste og nettside, spurt forlovere og toastmaster om de ville ta oppgavene, laget budsjett og gjesteliste (nesten ferdig). Og ja, og så har jeg ordnet en overraskelse til min kjære på dagen.... Men enda masse å ta av - Jeg ELSKER å planlegge, og koser meg hvert minutt:)
mia83 Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Vi gifter oss 24 mai, og vi har lokale og kirke vi hjlep nå fikk jeg angst av å lese denne tråden. Jeg hater planlegging og vet ikke hvor jeg skal begynne jeg eller fortsette. Kanskje lurt å ordne med kjole? Bestilte for 1 uke siden, og de regner med ca 4 mnd leveringstid..(Blant annet fordi skjørtet blir litt for langt så den må sys fra fabrikken) Gifter meg 21. juni og er jammen glad for at jeg ikke utsatte det lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå