Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker en mann veldig godt, er ikke forelsket i han men kan lett bli det kjenner jeg. Han er gift, ikke jeg. Men, jeg vet at kona hans har et forhold til en annen gift mann som har vart en stund.

Dilemmaet er at jeg kan ikke si noe til mannen, kjenner han ikke så godt, og det er ikke min "oppgave" å fortelle han dette.

Jeg vet at han liker meg, men vi er helt klar på at han er gift og vi går ikke over grensen der, vi kun snakker om alt og ingenting. Vi ser hverandre kun tilfeldig ute og har ingen planer om å avtale noe.

Siden min eksmann hadde et forhold før han flyttet fra meg kommer jeg aldri til å gjøre noe da jeg vet hvor vondt utroskap gjør og hva det gjør med familien og barn.

Nå vet jeg jo at kona hans er utro, men jeg kan ikke gjøre det samme for det.

Vet det er galt, men jeg skulle ønske at han får vite om kona så kanskje det er en liten sjanse for meg........ Det er mange som vet om forholdet, og jeg kjenner den ene kameraten hans veldig godt men har foreløpig ikke sagt noe til han. Kommer nok ikke til å si noe heller, da det vil bli en vanskelig situasjon for han.

Hva gjør jeg, eller gjør jeg ingenting og bare venter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg liker en mann veldig godt, er ikke forelsket i han men kan lett bli det kjenner jeg. Han er gift, ikke jeg. Men, jeg vet at kona hans har et forhold til en annen gift mann som har vart en stund.

Hva gjør jeg, eller gjør jeg ingenting og bare venter??

Du venter, men fortsetter "vennskapet" som før, og holder øyne og ører åpne

Snart får han sikkert også vite, og da blir din skulder ekstra god....lykke til...med denne "merkelige" men sikkert vanlige relasjonen.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...