Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har en Angel parfyme stående, den er på 50 ml. Det er et par år siden jeg brukte denne parfymen, å den er så å si tom. Så da tenkte jeg på å kjøpe meg en refil, men har egentlig ikke bruk for 50 ml, så da er spørsmålet om noen her vet om en litt mindre refil kunne passet feks en på 30 eller 25ml? Har noen her peiling på det?
Saeria Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Der hvor jeg bodde før, hadde parfymeriet en liten tank som de fylte opp flasken med. De tar jo bare av toppen på flakongen og fyller på, så det kan godt hende du kan få mindre påfyll, hvis de gjør det på samme måten hos deg. Har de ferdigfylte småflasker er det sikkert ikke noe problem å få kjøpt en mindre størrelse du kan fyll på med. Det burde ikke være det.
Linda644 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 (endret) http://www.shopping4net.com/C4Net.aspx?pcc...earchtext=angel Refilen koster 500 for 25ml, men en 15 ml parfyme koster 299 Endret 20. januar 2008 av Linda644
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Takk for svar. Er det noen andre her som bruker denne parfymen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå