miss me Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Noen der ute som har jeans med litt sleng som de kan anbefale?
miss me Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeans fra H&M i modellen "Flare". har aldri bestillt jeans fra HM åssen er de i størrelsene? Er den fin bak?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Du kan jo kjøpe dem hos H&M i butikk, også? Jeg synes H&M-jeans er helt normale i størrelsene, så du kan ta den størrelsen du bruker til vanlig.
miss me Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2008 Du kan jo kjøpe dem hos H&M i butikk, også? Jeg synes H&M-jeans er helt normale i størrelsene, så du kan ta den størrelsen du bruker til vanlig. Har ikke HM hvor jeg bor. 50 mil til nærmeste butikk.......
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 H&M's modell Flary sett bakfra og forfra. Og på modell. Og en Flary-modell til. På modell
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 har aldri bestillt jeans fra HM åssen er de i størrelsene? Er den fin bak? Helt normal i størrelsene, og helt ok sett bakfra. Og de er BILLIGE!! (398,- tror jeg!) Liker imidlertid best den modellen som heter "Loyal", den passer best til min kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå