Gå til innhold

SiSPower.dll

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

Hei!

Drev å styra litt med datan i går og klarte å slette noe som het SiSPower.dll..finner den ikke igjen heller da søpplebøtta er tømt. Nå kommer det opp et sånn vindu når jeg slår på datan at denne modulen ikke blir funnet,

har søkt litt på internett hva dette er, men skjønner ikke noe jeg:(

så hvis noen kan fortelle med enkle ord, hadde jeg blitt glaaaad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Fila kommer fra produsenten av hovedkortet, eller rettere sagt chip-settet som er montert på hovedkortet. Produsenten heter Silicon Integrated Systems Corporation. Fila du har sletta, blir brukt av operativsystemet for å håndtere diverse strøminstillinger på hovedkortet.

Fila ligger normalt på en av disse to stedene på harddisken din:

C:\WINDOWS eller C:\WINDOWS\SYSTEM32

Har du forsøkt å søke etter fila på harddisken din?? Kanskje du er heldig og finner fila liggende på harddisken. Hvis du har kjøpt en pc, som kom ferdig installert fra fabrikken, så kan det hende drivere til hardwaren ligger på harddisken din.

Har du fått med cd'er med drivere og software til pc'en, så kan du søke igjennom disse også. Er du så heldig å finner fila, så legger du den på de to plasseringen som jeg nevnte over. Re-start pc'en og problemet bør være fikset.

Skrevet
Heisann!

Fila kommer fra produsenten av hovedkortet, eller rettere sagt chip-settet som er montert på hovedkortet. Produsenten heter Silicon Integrated Systems Corporation. Fila du har sletta, blir brukt av operativsystemet for å håndtere diverse strøminstillinger på hovedkortet.

Fila ligger normalt på en av disse to stedene på harddisken din:

C:\WINDOWS eller C:\WINDOWS\SYSTEM32

Har du forsøkt å søke etter fila på harddisken din?? Kanskje du er heldig og finner fila liggende på harddisken. Hvis du har kjøpt en pc, som kom ferdig installert fra fabrikken, så kan det hende drivere til hardwaren ligger på harddisken din.

Har du fått med cd'er med drivere og software til pc'en, så kan du søke igjennom disse også. Er du så heldig å finner fila, så legger du den på de to plasseringen som jeg nevnte over. Re-start pc'en og problemet bør være fikset.

okei..har prøvd å søke på start-søk, men om jeg gjorde det riktig vet jeg ikke..fant ingenting i såfall..det andre hørstes alt for innvikla ut for meg..ikke vet jeg hvor de cd`ne er heller..men datan virker jo da, så det ser jo ikke ut til at det er noe stort problem, bortsett fra at det kommer opp den greia hver gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...