BayliZ Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 Lurer rett og slett på hvor fornøyde dere var når kjolen kom i posten til dere jeg? Var den lik orginalen og slik dere forestilte dere at den skulle være og var stoffet av flott kvalitet? Trenger ikke å være gfra Torunns altså, andre lignende nettleverandører også.
Kanutten Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Hei. Jeg kjøpte en kopi av en kjole. Min var desverre ikke lik orginalen i det hele tatt. dvs. Man kunne se en viss likhet, men mye var forskjellig. Den ble klippet og sydd feil helt øverst, så den passet ikke i det hele tatt ved byste. Trodde det var meg og min kropp det var noe feil med, men etter at en del av mine venninner har fått prøvd den, ser jeg at dette gjelder alle. Stoffet var tynt, nesten gjennomsiktig. For min del var det rett og slett bortkastede penger. Barna Kan kanskje bruke kjolen til karneval.... Jeg kjøpte ikke min til Torunn, men jeg ser hun har bilde av den samme kjolen på sin nettside. Lykke til
Gjest Eline80 Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Lurer rett og slett på hvor fornøyde dere var når kjolen kom i posten til dere jeg? Var den lik orginalen og slik dere forestilte dere at den skulle være og var stoffet av flott kvalitet? Trenger ikke å være gfra Torunns altså, andre lignende nettleverandører også. Jeg bestilte fra Torunns og er veldig fornøyd. Min er helt lik bildet.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Det jeg lurer på er hvordan de gjør det de som jobber på den måten. Det er vel egentlig ikke lov til å kopiere slike ting? Er det? I så fall må det være akkurat så ulikt at det i teorien kunne vært en annen kjole enn den som blir kopiert? Det er tross alt håndtverk... Bare til sammenlikning med bilder da, som fotografene eier rettighetene på. Det kan bli skikkelig bråk om man kopierer bilder ulovlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå