Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men det er allikevel ikke gyldig grunn til å voldta.

Jeg syns gjest har en noe søkt tittel på dette emnet, artikkelen det linkes til fokuserer heldigvis mer på voldtekten som fant sted enn på urineringen.

Skrevet (endret)

Jeg har faktisk tisset mange ganger på akkurat den kirkegården, men det er noen år siden. Unngikk likevel å tisse på graver. Om sommeren gikk jeg dit med teppe og bok også, siden det alltid var fult av folk i parken. Selve parken er jo full av hestelik, så det er ikke såååå stor forskjell.

Endret av Pax
Skrevet
Jeg har faktisk tisset mange ganger på akkurat den kirkegården, men det er noen år siden. Unngikk likevel å tisse på graver. Om sommeren gikk jeg dit med teppe og bok også, siden det alltid var fult av folk i parken. Selve parken er jo full av hestelik, så det er ikke såååå stor forskjell.

Hestelik???

Uansett, å urinere på en kirkegård er da fullstendig respektløst? Det ligger mennesker selv under der det ikke lenger er gravsteiner. Ikke nok med det, det er ikke bare respektløst men også ulovlig. Du skal se det blir enden på denne visa: Saken mot voldtektsmannen henlegges, men voldtektsofferet får bot for å ha urinert på offentlig sted.

Skrevet
Hestelik???

Jepp, St.Hanshaugen ble kalt Merrahaugen før, pga at parken var gravplass for hester.

Skrevet

Neppe, om man tisser på gata risikerer man jo mange steder å bli bøtelagt så da er det neppe lov på kirkegårder heller.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med å tisse på en kirkegård. Det er tross alt en naturlig ting som ikke skader noen, og syns ikke det er respektløst. Syns det er mye verre å tisse på gata, siden det lukter og plager andre.

Hvis man ønsker å diskutere dette temaet, syns jeg det hadde vært best å gjøre det uten denne linken i startinnlegget, siden det gjør det hele ganske absurd.

Skrevet

greit å urinere? Tja, tjo......For min del , så er det langt fra byen og til hus på kveldstid. Tenker da etter kaf/pubbesøk. På veien er det ingen plasser som er åpent.(wc) men passerer kirkegården. Nå er det område utenom plassen der gravene er. Der er buskas/trær osv....Alternativet for meg er å gå inn der....heller der enn i byen og risikere 10.000 i bot.

Gjest lillebøll
Skrevet

Tråden er ryddet.

Lillebøll-mod

Skrevet
Uansett, å urinere på en kirkegård er da fullstendig respektløst?

Selvsagt er det respektløst, utrolig at noen kan mene noe annet.

Gjest septica
Skrevet

Synes også at det er en smule respektløst ja...

Gjest Korrekt
Skrevet (endret)
Hvis man ønsker å diskutere dette temaet, syns jeg det hadde vært best å gjøre det uten denne linken i startinnlegget, siden det gjør det hele ganske absurd.

Absurd er fornavnet! Fokuset her burde ikke ha vært at jenta urinerte på kirkegården!

Idioti av trådstarter å sette fokuset på dette med den linken. Du skulle hatt god gammaldags juling :kjefte:

Uansett, å urinere på en kirkegård er da fullstendig respektløst?

Det er bedre å urinere på en kirkegård enn å gjøre det mitt i gata! Må du så må du!

Er det ok å bli voldtatt når du urinerer på en kirkegård spør jeg trådstarter om?

Endret av Korrekt
Skrevet

Må man,så må man, og jeg syns det er greit, så lenge man ikke tisser en grav, det er et stykke over grensen.

Er enig i at denne tråden var merkelig,men allikevel svarer jeg...?

:sjenert:

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Er det ok å bli voldtatt når du urinerer på en kirkegård spør jeg trådstarter om?

Nei

Skrevet
:nei: Eier ikke folk gangsyn lengre? ...jeg bare måtte sånn på do ... Når ble det en gyldig grunn for å gjøre fra seg på en gravplass?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...