Gå til innhold

Hva synes dere om Borettslaget?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble Ali :overrasket:

Ja.ja, han er vel i grunnen en snill gutt. :ler:

Skrevet

Jeg ble Yngve :ler:

Passer bra, Yngve er den figuren jeg liker best i Borettslaget, synes han er herlig. Så på i går og koste meg.

Skrevet

Kanskje jeg bare hadde en dårlig dag i går, men jeg syns det har tapt seg. Syns hele greia er utslitt og at det er det samme om og om igjen.

Skrevet

jeg digger boretslaget, men tror jeg er en av de få som ikke liker Narvestad. Syntes han bare er teit, men men..hver sin smak. Min favorittfigur er Ynge, men jeg selv i følge testen, ligner mest på Jeanette.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Syntes episoden i går var veldig bra, jeg. Var litt skeptisk, for den julegreia han kom ut med var ikke allverden, men den i går var bra.

Skrevet

Jeg synes episoden i går var veldig bra, men det var litt drøyt at Linda hadde putta "han Tommy" i fryseren!

Morsomt med de tre halvsøsknene.

Skrevet

Jeg syntes i grunnen det er litt morsomt, men samboeren min hater det. Han kan virkelig ikke forstå hvorfor folk i det hele tatt trekker på smilebåndet av det programmet...

Skrevet

Jeg ble Ali

Jeg er glad for at "Borettslaget" er tilbake. Koste meg under programmet i går.

Skrevet

Jeg syns det var morsomt, og skal følge med nok en gang.

- Ble forresten Ali.

Skrevet

Jeg syns borettslaget er kjempe morsomt. Episoden i går var like morsom som alltid.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Kjempemorsomt! :)

Jeg ble forresten Ali.

Skrevet

Veldig morsomt synes jeg.Tok testen og jeg ble Ali

Gjest Korrekt
Skrevet (endret)

Godt å se at det er flere som finner programmet morsomt :legrine:

De som ikke finner det morsomt skjønner kanskje ikke humoren :vetikke:

jeg digger boretslaget, men tror jeg er en av de få som ikke liker Narvestad. Syntes han bare er teit, men men..hver sin smak. Min favorittfigur er Ynge, men jeg selv i følge testen, ligner mest på Jeanette.

*Det er jo det som er gøy med Narvestad.Han skal være så smart, korrekt og irriterende teit at han blir morsom.Alle som har bodd i boretslag har en eller annen Narvestad i sameie.Min Narvestad bor i samme blokka som meg.Vi andre kaller han bare Narvestad.Flyr rundt å leker politi da se og tror han har ALT han skulle ha sagt.Han er ikke engang med i styret :ler:

*Ynge er en utrolig herlig figur som jeg ler mye av.Han også setter sin rolle på spissen.

Jeg synes episoden i går var veldig bra, men det var litt drøyt at Linda hadde putta "han Tommy" i fryseren!

Ble ikke direkte overrasket over at Linda Johansen hadde putta han Tommy i frysa sammen med wienersnizler kjøpt på billigsalg

Boretslaget er morsomt selvom alt ikke er like gøy så er det gjennomsnittlig gøy.

Her er 2 videosnutter med han Narvestad på omvisning i NRK :ball:

http://www.nrk.no/magasin/alltid_moro/1.4566072

Endret av Korrekt
Skrevet

Eg vart Yngve. Likar best han, Narvestad og han der sosseguten :)

Vart positivt overraska over Borettslaget på laurdag, hadde vel eigentleg trudd det var temmeleg oppbrukt. Syns både juleversjonen og Hundehjørnet var noko drit. Men eg lo myyykje av Borettslaget :) Syns han der sosseguten er ganske morosam og ikkje minst superkvalm :ler:

Skrevet

jeg ble jeanette jeg.

Også jeg som trodde det holdt med at jeg har samme toppen hun hadde på seg på lørdag. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...