Gjest fletter Skrevet 20. januar 2008 #1 Del Skrevet 20. januar 2008 Kunne kanskje tenkt meg rastafletter, jeg må ha extension da til dette. Har mest lyst på de inntil hodebunnen men jeg antar disse varer ikke så lenge i forhold til de som ikke går inntil hodebunnen? Jeg tenkte å ha de 3 1/2 måned mens jeg er i utlandet. Så da håper jeg de varer såpass uten at håret mitt spriker kjempemasse ut? Da mener jeg de inntil hodebunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Del Skrevet 20. januar 2008 Det kommer nok veldig an på hårtypen. Jeg hadde mange småfletter inntil hodet for noen år siden. Det tok ikke mange dagene før flere og flere hårstrå begynte å stikke ut. Til slutt så jeg nsten ut som et pinnsvin. Husker ikke hvor lenge - 3-4 uker tror jeg at jeg hadde dem i. Hvis jeg ikke har hørt feil, så bruker de som ofte har småfletter pomade som de stryker over flettene. Da samles hårene soms tikker ut, og det ser ikke så iøyenfallende ut. Tror rastafletter som er løse er enklere å holde fine. Du kan spørre Milkyway her inne, hun hadde løse rastafletter lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fletter Skrevet 20. januar 2008 #3 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm ja skjønner det med de inntil hodebunnen...Jeg har hatt løse fletter, de ble gjort privat av ei som kunne litt, hadde bare litt ekstra hår for å få lengde, men det så ut som om jeg hadde så lite hår på hodet!Jeg er nødt til å gjøre håret tykkere i så fall. Men de inntil hodebunnen krever ikke tykt hår derfor billigere....Men skjønner at de varer ikke like lenge:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. januar 2008 #4 Del Skrevet 21. januar 2008 Har man nordisk hår kan jeg fortelle fra erfaring at de varer kun 1 uke, så blir håret flisete. Man kan sef putte på gele osv, men det er ikke så lett. Så det må de putte mye av i håret når de fletter! Ikke kan man flette på nytt igjen heller...Men det er drit kult, og ikke gjør det før du reiser, i Norge. Vent til du er på ferie. DER kan de det! Pluss det er billig. Selv om de kun varer ca 2-3 uker, om du er flink med å passe på, så er det verd det. Utrolig morro! Jeg hadde bare foran, til ca midt på hodet da...Har laaaangt hår, pent! Her er en side med Cronrows http://images.google.no/images?svnum=10&am...&q=cornrows Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå