Envy Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 hmm.. jeg og ei venninne kom inn på temaet i dag, og begynte å tenke på det.. hadde vært morro å bare eksprimentere med det. noen andre straighte jenter her som har testet det? er redd jeg bare kommer til å le meg ihjel
Gjest Gjest_Mono_* Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er selv straight, og har eksperimentert med jentesex i beruset tilstand. Jeg fant da ut at alt utenom klining er ekkelt og lite pirrende, i edru tilstand syns jeg også jenteklining er ekkelt og noe som ikke ville falt meg inn. Ah så teit og typisk, ellers kunne jo markedet doblet seg ganske kjapt
Envy Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er selv straight, og har eksperimentert med jentesex i beruset tilstand. Jeg fant da ut at alt utenom klining er ekkelt og lite pirrende, i edru tilstand syns jeg også jenteklining er ekkelt og noe som ikke ville falt meg inn. Ah så teit og typisk, ellers kunne jo markedet doblet seg ganske kjapt hahaha, skjønner.. er det jeg er redd kommer til å skje med meg å.. og må nok være rimelig full for å greie å gjøre noe som helst ja, ikkesant, det må være utrolig greit å være bifil, eller biseksuell, man har jo så mye mer å velge i!
PurpleHaze Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Har kysset en del jenter gjennom tiden på fester osv. Alle gode venner, bare tull og ga meg ingen ting. Ble ekstra heftig en kveld jeg og en venninne måtte late som vi var lesbiske for å bli kvitt en innmari innpåsliten fyr. Når vi senere satt i armene på noen andre å koste oss, ble de overasket over at vi hadde et såpass åpent forhold. Smarte gutter.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Har prøvd både klining og fingring med jenter, men ikke slikking. Tente meg ikke noe særlig. Da er det best med menn
Gjest Lysten Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Har ikke prøvd jentesex selv, men har fantasert om det en god stund nå. For meg høres det ikke ekkelt ut, det virker faktisk veldig fristende ut både å kose og slikke ei jente, og få samme behandling igjen. Ts, hvis du og din venninde ikke har noen negative følelser ang jentesex, synes jeg dere skal prøve det hvis sjangsen byr seg.
Gjest bare!meg! Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 hmm.. jeg og ei venninne kom inn på temaet i dag, og begynte å tenke på det.. hadde vært morro å bare eksprimentere med det. noen andre straighte jenter her som har testet det? er redd jeg bare kommer til å le meg ihjel Jeg og ei venninne hadde en tid pratet om at begge hadde en liten "drøm" om å prøve jente sex. begge er helt hetrofile, og jeg i et forhold. Begge hadde da prøvd å finne jente på nettet(akkurat det er jeg glad ikke ble noe av) for litt kos.. Men etterhvert kom vi på at vi kunne jo prøve hverandre.. Så en ettermiddag bare gjorde vi det. satt oss nakne i senga og kyssa og tok på hvernadre. Ble ikke noe mer enn klining og fingring.. Men det var godt og gav mersmak. Men da ikke med ei venninne.. Men var spesielt å gjøre det med venninna.. var litt redd for at hun ville gjøre det mer- med meg, så var rart å være sammen de første gangene etterpå, men nå er det helt ok. Og vi prater egentlig ikke om det.
Gjest Gjest_daydream_* Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 "hmm.. jeg og ei venninne kom inn på temaet i dag, og begynte å tenke på det.. hadde vært morro å bare eksprimentere med det. noen andre straighte jenter her som har testet det? er redd jeg bare kommer til å le meg ihjel" du kommer til å le deg i hel fordi? du skal prøve det med veninna di? da kan det jo bli ganske useriøst. eller du kommer til å le deg i hel fordi du egentlig ikke tenner på tanken å ha sex med ei jente? hva er da vitsen å prøve det? skulle jeg hatt jentesex måtte det vært med en helt fremmed jente!
Envy Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2008 Har ikke prøvd jentesex selv, men har fantasert om det en god stund nå. For meg høres det ikke ekkelt ut, det virker faktisk veldig fristende ut både å kose og slikke ei jente, og få samme behandling igjen. Ts, hvis du og din venninde ikke har noen negative følelser ang jentesex, synes jeg dere skal prøve det hvis sjangsen byr seg. hehe, nei jeg og venninna kunne nok ikke prøvd det. vi er som søstre og skal flytte sammen til sommeren, så litt kjedelig hvis det blir sånn flau stemning eller noe sånt etterpå! :gjeiper: du kommer til å le deg i hel fordi? du skal prøve det med veninna di? da kan det jo bli ganske useriøst. eller du kommer til å le deg i hel fordi du egentlig ikke tenner på tanken å ha sex med ei jente? hva er da vitsen å prøve det? skulle jeg hatt jentesex måtte det vært med en helt fremmed jente! redd jeg kommer til å le meg ihjel i den situasjonen fordi jeg finner det ikke helt naturlig for meg.. men hadde vært morro å prøve fordi.. da har man prøvd på en måte..
Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 hehe, nei jeg og venninna kunne nok ikke prøvd det. vi er som søstre og skal flytte sammen til sommeren, så litt kjedelig hvis det blir sånn flau stemning eller noe sånt etterpå! :gjeiper: redd jeg kommer til å le meg ihjel i den situasjonen fordi jeg finner det ikke helt naturlig for meg.. men hadde vært morro å prøve fordi.. da har man prøvd på en måte.. Jeg har ikke prøvd selv, selv om fantasien er der .... Akkurat som flere andre skriver tror jeg det ville ha vært vanskelig å vinne over sjenansen. Noen skrev at det prøvde det først i beruset tilstand. Er det mange av dere som har prøvs som måtte drikke dere til mot før dere turde ha sex med en jente? Hjelper det?
Gjest Shelob Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har også lyst å prøve litt med en jente! Hun må være en fremmed, eller i alle fall ikke en venninne. Og jeg må ha all mulighet til å trekke meg, om jeg så har trusa på huet og bh'n rundt rumpa. Men det har jeg jo selvsagt. Jeg ønsker egentlig ikke å gå ut og sjekke opp ei lesbe, da jeg ikke vil gi inntrykk av å seile under falskt flagg. Eller? For det store spørsmålet er jo hvordan jeg kan finne et passende offer? Jeg har sittet og stirret litt på fine damer på toget og sånn, men det har ikke helt gitt noen avkastning. Forslag?
Gjest Gjest_Olga_* Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Jeg liker å ha jentesex veldig godt men det er bra å bruke vibro på hverandre samtidig eller ha trekant med mann. Det er deilig. Jenter har så myke, deilig kropp, veldig koselig og veldig velsmakkende fittesaft... Jeg liker det veldig godt. Liker å gi nytelse til jenter til og med mer enn å få.
Gjest Feminin Skrevet 5. februar 2008 #13 Skrevet 5. februar 2008 Jeg liker det. Har prøvd noen ganger. Det må være med noen jeg har hatt lyst på en stund. Ikke noen tilfeldig på byen. Det har alltid vært med en del alkohol i blodet. Ellers blir det litt flaut. Har aldri prøvd med dildo som hun over. Har slikket og sugd klitt og blitt fingret og slikket sjøl. Er ikke så glad i pupper og å slikke de. Vet ikke hvorfor. Det beste er å ha jenta mellom beina etter at vi har sugt klittene store ( de vokser mye når man er sprengkåt) og så knulle / gni seg mot hverandre. Klttene treffer hverandre på an annen måte enn når man ligger fitte mot fitte med kroppene bort fra hverandre. Jeg liker jenter med store fittelepper. Så store at man kan suge de orntlig. De blir deilige og store når jenta er opphissa og stive mot mine lepper. Drømmen er at vi er tre jenter.Jeg har lyst til å ha ei under meg som slikker fitta mens hun blir slikket og sugd sjøl uten at jeg trenger å gjøre noe) Tenker meg at hun spiser musa mi enda deiligere når hun får samme deilige behandlig sjøl. kjenner jeg blir kåt av å skrive om det....prøv ei jente det er digg! Jenter slikker fitte som bare jenter kan.
Djenni Skrevet 5. februar 2008 #14 Skrevet 5. februar 2008 ja, det er sant. vil prøve med 3 jenter også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå