Gjest anonym_nå Skrevet 20. januar 2008 #1 Skrevet 20. januar 2008 altså.. kan det fungere? jeg mener, jeg er veldig betatt av en kar, og han virker veldig intressert i meg og. vi er begge veldig attraktive mennesker og er veldig tiltrukket av hverandres utseende. men.. det stopper det. jeg tror jeg har kommet fram til at vi har 2 ting til felles jeg, og alderforskjellen er rimelig stor. men likevel, kan jo ikke styre følelsene. jeg liker jo fyren så godt, og er ikke bare det at han er pen. jeg bare klarer ikke sette fingeren på hva det er som gjør at han er så voldsomt tiltrekkende for meg. det finnes jo flust med pene menn, så kan jo ikke være bare utseende heller. det jeg skal fram til er at, vi ler jo sammen, og snakker jo å sånn. selv om vi kommer fra 2 forskjellige planeter, han snakker om sine ting, jeg lytter og prøver å forstå og vice versa. så.. kan et forhold fungere hvis man "ikke er på bølgelengde"? interessene våre er innen samme felt, det er bare det at de er på hver sin side av feltet, likevel forstår vi hverandre godt. er det no vits i å satse på å prøve på noe seriøst? eller er vi bare seksuelt tiltrukket?
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Kanskje best å prøve å finne på noe å gjøre sammen, og se om dèt fungerer? Og ta det derfra?
Merneith Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Kanskje best å prøve å finne på noe å gjøre sammen, og se om dèt fungerer? Og ta det derfra? Enig. Det finnes flere alternativer enn å dumpe fyren eller det å satse 110% på han. Kan du ikke bare date han og se hvordan det går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå