Gå til innhold

Underskjørt og slør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen bra og rimelige nettbutikker som selger slør og underskjørt?

Også lurer jeg på hva som lønner seg av underskjørt, de med ringer eller de uten ringer?

Takker for all hjelp i jungelen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte mitt på ebay - betalte vel ca 300 tilsammen inkl frakt fra USA. Var kjempefint!!!!!

Bare søk etter veil (slør) så kan du finne det meste i alle lengder/fargenyanser/med og uten strass / perler osv...

Fant også smykke og tiara der. SUperfornøyd!

Gjest Eline80
Skrevet

Jeg bestilte underskjørt fra ebay, betalte også et par hundre kr. bare. Tenkte det var verdt et forsøk. Men eneste problemet var at kinesisk onesize ikke er helt det samme som norsk/europeisk onesize (kineserene er jo litt mindre en oss...) så det var litt for trangt til meg. (Jeg er ikke kjempestor... normal +litt ekstra...)

Men på ebay kan du hvertfall søke på petticoat, da får du opp mange underskjørt fra forskjellige leverandører til varierende priser.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg kjøpte slør via ebay fra usa, og fikk et perfekt slør for 221,- inkludert porto.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Hei! Jeg kjøpte gså slør og underskjørt via e-bay. Søkte og det var et par butikker som utpekte seg. Slør kjøpte jeg faktisk to ganger da det første jeg kjøpte var for hvitt til kjolen min. Det siste kjøpte jeg 2 1/2 uke før bryllupet og var litt bekymra for leveringen men det kom etter en uke. Første gangen kjøpte jeg et kort og et lang slør, begge enkle med sånne glinsende steiner på, og en tiara og jeg betalte ca 800 kr (dette ble tollet så da kom det 180 kr ekstra). Det siste sløret, samme type bare ivory betalte jeg ca 250 kr inkl. frakt for. Et tilsvarende slør der jeg kjøpte kjolen kostet 2200 kr. Så selv med litt prøving og feiling sparte jeg mye.

Underskjøret betalte jeg også ca 250 kr for.

Jeg vil anbefale deg å kjøpe underskjørt med ringer hvis kjolen din har litt vidde, da dette er mye lettere å gå med. Jeg kjøpte med tre ringer, men tok ut to av dem fordi det ble litt mye. En ring passer til de fleste kjoler. Ringene kan også i de fleste tilfeller justeres ut og inn. (Iallefall inn)

Gjest Gift nå
Skrevet

Prøv disse på ebay: veilsbylana og enchantment4all har fine slør, angelsbridal har underskjørt, prisen er mange ganger billigere enn brudebutikkene.

Ellers kjøpe ei venninne av meg noen meter tyll som hun snurpet sammen og festet i håret og ingen kan se at det ikke er et "vanlig" slør.

Skrevet

Underskjørt får jeg låne av en venninne, så der kan jeg ikke hjelpe. Men når det gjelder slør, så skal jeg lage det selv. Er veldig enkelt (forstår selvfølgelig de som ikke mener det er så enkelt), så det vil jeg ikke bruke flere 100-lapper på.

Hvis du vil sy selv, eller har noen venner/familiemedlemmer som kan sy, så kan jeg sende deg et mønster.

Skrevet

Mulig dumt spørsmål, men bør jeg velge fargen ivory på underskjørt siden kjolen min er det? Og hvor hadde du kjøpt det med ringer du som har kjøpt på ebay? Finner ikke noe med ringer jeg, ikke i ivory ihvertfall :-)

Skrevet
Mulig dumt spørsmål, men bør jeg velge fargen ivory på underskjørt siden kjolen min er det?

Hvis kjolen er litt gjennomskinnelig kan det være lurt å ha hvitt underskjørt. Min kjole var det, og med ivory underskjørt ble den altfor "gul" i fargen. Måtte derfor ha hvitt, og det ble mye penere

Skrevet

å så flott at du sa det gjest har funnet i hvitt nå med ringer, da bestiller jeg det gett

Skrevet

Da har jeg forhåpentligvis spart masse penger, bestilt både slør og underskjørt på ebay, med frakt kom det på 313 kroner - latterlig billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...