Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Når mener du et barn (alle under 18 her) bør kunne dra på konsert med person over 18? Har det noe å si hvilken konsert? I såfall hvilken? Når mener du de kan dra alene? Ville du tatt med ditt barn på konsert for å få oppleve sitt store idol? Hvorfor/hvorfor ikke? Har det noe å si om du er fan av den artisten eller ikke? Hvor gamle er de?
Gjest Gjest-M- Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har tatt med barna mine på konsert med favorittartistene deres flere ganger. Første gang var de 13 år, og det var rockekonsert. Jeg var i utgangspunktet ikke fan av de artistene, men har blitt mer fan enn ungene etter flere konserter med samme band.
Gjest Gjest-M- Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Gutta her i huset har fått dra på konsert alene da de var 15-16 år. Det har da vært matinekonserter eller konserter med fri aldersgrense.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Jeg ville gjort det jeg kunne for at barnet mitt fikk overvære konserten til favorittbandet/artisten. Det betyr utrolig mye når man er ung; jeg har selv mange gode konsertminner fra da jeg var yngre. Når det gjelder konserter med 18 års aldersgrense kan det jo være verre. Jeg husker selv hvor hardt det var å være 16-17 og ikke få komme inn på konsertene jeg ville. Men noen ganger klarte vi allikevel å snike oss inn Jeg ville nok sett den andre veien hvis sønnen eller datteren min ville prøve på det samme.
Kristaa Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Jeg hikf dra på Guns's norses kosnett i 5 klader mef fritiskubnen
Gjest Gjest av god gammel årgang Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Pulver: Takk for oppmuntringen i kveld Det er alltid like kostelig å dekode innleggene dine når du har fått øøøøøøøøørlite for meget innabords (Og siterer din tidligere signatur: Husk medisinene!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå