Søtpotita Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har sett nokre går rundt med ulike fargar på jeansen sin. Det er vel kanskje ikkje jeans, men det er ala sånn trange drainpipes-jeans. Såg på det moteprogrammet til Katrine Sørland at Dr. Denim har nokre. Nokon som veit kvar ein kan finne fargerike bukser i Oslo? Helst raud Veit nokon om nokre butikkar i Oslo som har akkurat Dr. Denim forresten? Har Cheap Monday nokre slike også? :klø: Endret 19. januar 2008 av Discokula
Gjest Morgan le Fay Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg så røde jeans fra Cheap Monday i går i en butikk. Ellers tror jeg Carlings har, i et av de egne merkene.
Søtpotita Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2008 Jeg så røde jeans fra Cheap Monday i går i en butikk. Ellers tror jeg Carlings har, i et av de egne merkene. Gjorde du???? Hugsar du korleis butikk? Eg har nemleg endå ikkje funne Cheap Monday i Oslo...
Gjest Morgan le Fay Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Gjorde du???? Hugsar du korleis butikk? Eg har nemleg endå ikkje funne Cheap Monday i Oslo... Jeg bor dessverre ikke i Oslo, og dette var ikke en kjedebutikk, så det er liten hjelp, dessverre. Har du prøvd å google fram leverandører? CM burde finnes hos mange forhandlere.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 De hadde cheap monday på sole service tror jeg, vet ikke om de har fortsatt.
Søtpotita Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2008 Åja, så det var ikkje i Oslo du såg dei, Morgan le Fay... Men eg kan jo følga tipset ditt angåande Carlings Eg er kanskje litt seint ute, det var vel mest i fjor vår at desse buksene var in. Såg du andre fargar enn raud? De hadde cheap monday på sole service tror jeg, vet ikke om de har fortsatt. Kvar ligg Sole service?
Søtpotita Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2008 H&M har også Har dei?? Har du sett dei på nokre HM i Oslo??
Gjest :) Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 De har det på BikBok her i Bergen også. På salg til og med
Søtpotita Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. januar 2008 De har det på BikBok her i Bergen også. På salg til og med Har dei slike der også? Eg må tydelegvis opna augene når eg er ute på shopping!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå