Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke nettbutikker anbefaler dere å handle kosmetikk etc fra? Blir det mye billigere enn å andle i parfymeri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilke nettbutikker anbefaler dere å handle kosmetikk etc fra? Blir det mye billigere enn å andle i parfymeri?

Strawberrynet.com

Hvis du handler for under 200,- slipper du toll/moms

Skrevet

strawberrynet.com har også fri frakt, noe som er et stoooort pluss :)

Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet

Vil bare advare mot å bestille noe fra FragranceNet. Jeg bestilte to flaske shampo. For det første tok det en måned før varene kom og så det verste: Fikk regning på frakt fra DHL på tilsammen kr 3500,.!!! Ja, du ser riktig. Kr 3500,-

SÅ HOLD DERE UNNA DETTE STEDET!

Skrevet (endret)
Vil bare advare mot å bestille noe fra FragranceNet. Jeg bestilte to flaske shampo. For det første tok det en måned før varene kom og så det verste: Fikk regning på frakt fra DHL på tilsammen kr 3500,.!!! Ja, du ser riktig. Kr 3500,-

SÅ HOLD DERE UNNA DETTE STEDET!

Jeg bestilte ett parfymesett og det er sant det tar veldig lang tid. Men jeg fikk en lapp i posten for å hente pakken. Regning på frakt fra DHL? jøss. Hvor bor du hen ettersom du fikk det? og 3500 er det mulig

Endret av Linda644
Gjest Gjest_Bente_*
Skrevet
Jeg bestilte ett parfymesett og det er sant det tar veldig lang tid. Men jeg fikk en lapp i posten for å hente pakken. Regning på frakt fra DHL? jøss. Hvor bor du hen ettersom du fikk det? og 3500 er det mulig

Bor i Bergensområdet. Har kontaktet FragranceNet og de sier DHL har gjort en feil og DHL sier at pakken var merket med at kunden skulle betale frakt. Så her skylder de på hveramdre - og "lille" meg sitter midt i mellom - med regningen. Har bestilt mye fra nettsider, men aldri opplevd maken. Kommer ingen veil FrangranceNet svarer heller ikke på mail fra meg vedr. saken. Fikk kun et svar der de påstår at DHL har gjort en feil. Betaler jeg ikke fraktkostnadene fra DHL løper strafferenter, så det er bare å betale og se glad ut - virker det som.

Skrevet

OK. da prøver jeg nok Strawberrynet, tenker jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...