Gjest sko amatøren Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 jeg har kjøpt meg noen lekre pumps lignende sko med medium høy hæl. prøvde str 39 og 40 i butikken. 40 var alt for store, mens med 39 tar tærne borti foran. så jeg lurer rett og slett på om det er vanlig at tærne tar borti når man har sko med høy hæl og rund tupp? ekspeditøren overtalte meg nemlig til å deponere på skoene i str 39, og det slo jeg til på siden de er så inmari fine så nå sitter jeg her og lurer på om det skal være sånn og at det bare er meg som ikke vet hvordan det skal kjennes ut når skoene har litt hæl og denne runde tuppen..?
Catzy Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Butter tærne inn i tuppen foran, eller klemmes de mot sidene? Hvis det er på sidene, så kan du kanskje få en skomaker til å vide dem ut litt. Men hvis du stanger i fronten, ville jeg levert dem tilbake. Da er de for korte for foten din, og du kommer sikkert til å få vondt i tåleddene (særlig storetå) etter å ha gått med dem noen timer. Hvis du klarer å klemme ned skotuppen, bør det være litt plass mellom denne og start på tærne.
Gjest ts Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 jupp, det er foran.. da er de for små. sukk.. men takk for svar, da vet jeg at det ikke "skal være sånn" selv om det er høye hæler. men så utrolig snodig at skonummeret over var aaaalt for stort.. skoene åker inn i butikken igjen på mandag
Wonders Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 ikke no problem, man kan be btuikken blokke dem ut, det vil si at de vies ut, ikke så mye på bredden, for der passer de sikkert, men på lengden. Det er begrenset hvor mye de kan blokke de ut i lengden, men det går! Jeg har gjort det flere ganger! (Jobbet i skobutikk i årehvis, og det var jeg som hadde ansvaret for at dette ble gjort riktig!) Er det BAD, Lever dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå