Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har en dame for første gang alene på bytur med jenter. vi er begge ganske unge og lurte på hvorvidt det er lurt å sende meldinger, ringe mens hun er ute med jentene sine.

spørr dere jenter hvordan dere føler det om kjæresten tar kontakt mens dere er på byen? blir sent oppe ikveld så kunne ringt henne sent bare for å skjekke at hun kommer seg trygt hjem osv.

vi har vært sammen ila. 3mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det hadde vært hygglig med en-to meldinger.. men om du sender meldinger å spørr hvordan det går, hva hun driver med osv. hele tiden, kan det faktisk bli litt mye;)

Skrevet

Jeg ville ikke ringt mens hun var ute med venninner. Det virker bare distraherende. Jeg ville heller ikke sendt diverse sms'er for da må hun bruke mye tid på å svare istedet for å kose seg med venninnene.

Det er greit å sende EN sms like før man går til sengs og kanskje avslutte med some slikt som "Jeg hopper til køys nå. Håper du har det fint på byen. Kos deg fortsatt. Klem og god natt. Vi snakkes i morgen".

Da viser man at man tenker på kjæresten uten at man forventer mye dialog som vil distrahere henne. Det dummeste man kan gjøre er å virke kontrollerende og spør hva hun gjør, hvem hun er sammen med etc. Stol på henne og la henne være i fred den kvelden hun er ute med venninnene. Man har jo alle de andre dagene man kan være sammen.

Skrevet
hei

jeg har en dame for første gang alene på bytur med jenter. vi er begge ganske unge og lurte på hvorvidt det er lurt å sende meldinger, ringe mens hun er ute med jentene sine.

spørr dere jenter hvordan dere føler det om kjæresten tar kontakt mens dere er på byen? blir sent oppe ikveld så kunne ringt henne sent bare for å skjekke at hun kommer seg trygt hjem osv.

vi har vært sammen ila. 3mnd

Av egen erfaring synes jeg det er koselig at noen ringte og passet på at jeg kom meg trygt hjem. Kan du ikke sende en melding når det nærmer seg tid for å dra hjem og skrive at du håper hun har hatt en fin tur på byen og du er våken og savner henne? Skriv også at du hadde likt å få en melding når hun er trygt hjemme? Nå liker jeg bjørnekjærester som tar vare på meg, aner jo ikke hvordan kjæresten din er.

Skrevet

SMS er bra. Ringe kan virke forstyrrende hvis hun er midt i en fortrolig kjæreste med venninnen eller danser med venninnen mens musikken dundrer.

Skrevet
SMS er bra. Ringe kan virke forstyrrende hvis hun er midt i en fortrolig kjæreste med venninnen eller danser med venninnen mens musikken dundrer.

Sorry skrev feil, mente fortrolig samtale. :klaske:

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Nå vet vi jo ikke alder på hverken TS eller dama- men for min del sier jeg; "Takk gode gud" for at det finnes fornuftige menn som Paladin over her....

Jeg er 30- og hadde fått fnatt og kvelnings fornemmelser dersom kjæresten/sambo/mann hadde ringt og sendt meldiger mens jeg var på jentekveld....

Jeg har selv tidligere vært sammen med en som sendte meldinger (og ringte da jeg var ute uten han- jeg vet jo at han bare mente det godt, men for meg ble det bare mas da han skrev at "jeg savner deg" "når kommer du hjem", "jeg sitter her å gleder meg til du kommer hjem".

I motsetning til gjest innlegg #4- kan ikke jeg fordra "bjørnekjærester". Jeg kan da ta vare på meg selv! La meg ha det gøy på JENTEkveld- så kan vi ha det gøy/kos/fint etc i morgen! Jeg har da behov for mitt eget liv, selv om jeg har kjæreste!

PS: Dessuten er det forferdelig irriterende å være med jenter på jentekveld som er mer opptatt av å tekste med den hjemme, enn å prate/ være med de hun faktisk er ute med!!!!!!!!

Endret av prestekrage
Gjest Tigress
Skrevet

La dama vere i fred seier eg, og sluttar meg til prestekraga over:

utruleg irriterande med nyforelska venninner som tekster heile kvelden med han heime. Aaaarrgh - er det så forbanna ille å vere borte frå kvarandre i nokre timar så bli heime, og ikkje lur venninnene til å tru at ein skal ha ein fin tur på byen i lag...

Skrevet

Liker sånne kjærester som tar godt vare på meg. Noen sms'er tåler jeg i løpet av en kveld.

Skrevet

Èn melding ville jeg ha likt å få. En enkel "hei vennen, håper du koser deg masse ute ikveld. Send meg melding når du er trygt fremme ! Glad i deg". Ikke noen spørsmål eller noen ting. Får jeg en sånn melding, tenker jeg bare at han bryr seg om jeg har det bra og alt er i orden, uten å føle at han prøver å være "all up in my grill".

Jeg liker faktisk å få melding av typen hvis jeg er hjemme og han er ute. Da vet jeg at han tenker på meg litt når han er ute med kompisene. Ikke mer enn "hei vennen, håper du koser deg hjemme. Tenker på deg. Kyss og klem!".

Da svarer jeg bare at jeg har det fint og han får kose seg videre, så snakkes vi imorgen. Og da smiler jeg når jeg skal legge meg :)

Er egentlig ikke så farlig om jeg ikke får det:P Lever ganske greit med det å. Men kan være koselig en gang i blant.

Skrevet

Liker det når man ikke behøver å tenke på sånt. Om han savner meg må han gjerne skrive melding, men han behøver jo ikke skrive spørsmål, bare fortelle meg at han savner meg. Det er kjempekos. Det skal litt til før jeg føler meg distrahert. Etter bare 3 mnd så er det fremdeles vanskelig å holde seg fra hverandre, så nyt det så lenge det varer.. ;)

Gjest StockDama
Skrevet

Syns bare det er koselig med sms'er jeg =)

Skrevet

En SMS om at han tenker på meg er kjekkt, og gjerne at jeg kan sende en melding om at jeg har kommet meg tryggt hjem. Ikke fordi jeg ikke kan passe på meg selv, men fordi jeg setter pris på omtanken likevel.

Gjest Cataliina
Skrevet

Kjæresten min og jeg sender alltid meldinger når vi er fra hverandre, hadde blitt rart om vi ikke gjorde det. Tar da virkelig ikke så lang tid å svare på melding, man trenger jo ikke gjøre det sammenhengende hele kvelden!

Skrevet

Jeg ville funnet på noe kult med noen andre venner og latt henne feste fra seg i fred.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min sender kun melding når han går og legger seg. Nattamelding som god natt nå legger jeg meg. Håper du koser deg ute. glad i deg. nattaklem :ler:

Er nok det.

Gjest gammelina
Skrevet

Når jeg er ute med venninner så ligger mobilen nede i veska og jeg hører ikke om det kommer meldinger eller om den ringer, og ikke sjekker jeg den heller før jeg er på vei hjem. Jeg ønsker full fokus på mine venninner og på å hygge meg ute sammen med dem. Og det er ikke så ofte jeg er ute så en kveld en gang i blant burde vi klare uten å sende meldinger til hverandre. Jeg syns det er respektløst overfor mine venninner om jeg skulle sitte og svare på alle meldinger som kommer inn.

En gang jeg var ute med en venninne så var hun mer opptatt av å svare på alle meldinger som kom inn enn å prate med meg, noe som hadde skjedd et par ganger før, og til slutt sendte jeg en melding til henne om at jeg gikk hjem og at vi heller kunne møtes en gang når hun hadde tid til å prate med meg. Hun ble rimelig flau og tok selvkritikk, men kvelden ble ikke helt den samme men vennskapet beholdt vi heldigvis.

Det måtte ha vært deilig og avslappende ute på byen før mobilens tid.

Skrevet
Nå vet vi jo ikke alder på hverken TS eller dama- men for min del sier jeg; "Takk gode gud" for at det finnes fornuftige menn som Paladin over her....

Jeg er 30- og hadde fått fnatt og kvelnings fornemmelser dersom kjæresten/sambo/mann hadde ringt og sendt meldiger mens jeg var på jentekveld....

Jeg har selv tidligere vært sammen med en som sendte meldinger (og ringte da jeg var ute uten han- jeg vet jo at han bare mente det godt, men for meg ble det bare mas da han skrev at "jeg savner deg" "når kommer du hjem", "jeg sitter her å gleder meg til du kommer hjem".

I motsetning til gjest innlegg #4- kan ikke jeg fordra "bjørnekjærester". Jeg kan da ta vare på meg selv! La meg ha det gøy på JENTEkveld- så kan vi ha det gøy/kos/fint etc i morgen! Jeg har da behov for mitt eget liv, selv om jeg har kjæreste!

PS: Dessuten er det forferdelig irriterende å være med jenter på jentekveld som er mer opptatt av å tekste med den hjemme, enn å prate/ være med de hun faktisk er ute med!!!!!!!!

Helg enig!

Jeg synes også det er veldig merkelig å "savne meg" når jeg bare er ute på byen et par timer... Jeg pleier å ha mobilen i vesken, og der hører jeg den jo ikke. Så det er liten vits i å sende noe til meg, jeg ser det ikke før jeg kommer hjem så uansett. Og da blir jeg bare irritert hvis det ligger en haug "Hva gjør du på/savner deg koseklemse/har du det gøy/HVORFOR SVARER DU IKKE ELSKER DU MEG IKKE LENGER??????" meldinger i innboksen...

Jeg synes også venninner er veldig uhøflige hvis de bruker for mye tid på å tekste med andre når de er ute med meg. Hvis de andre er så mye mer interessante å snakke med, så kunne de heller gått ut med dem, så kunne jeg vært sammen med andre venner som faktisk viser -meg- oppmerksomhet innimellom også.

Skrevet

Men om man sender en melding om god natt, tenker på deg eller noe sånnt eller bare "kan du sende ei melding før du legger deg så jeg vet du har kommet deg tryggt hjem?" så behøver man jo ikke å svare og da blir man ikke sittende hele kvelden og sende meldinger med kjæresten som dere sier.

Jeg syntes det er koselig med en oppmeksomhet når jeg er ute, men det er ikke et must og behøver ikke å komme hver gang eller noe sånnt, det blir kanskje litt forutigbart og masete. Men det er ikke slik at man absoludt ikke må sende meldinger om hun er ute.

Trikset er vel heller å ikke sende meldinger som krever et svar, og også ikke bli sint om hun ikke svarer.

Skrevet

Jeg pleide som regel å sende en melding til henne der jeg instendig ba henne om å gi f**n i å gi nummeret mitt til diverse gutter som hun traff...hehe

Når jeg så de meldingene som kom så kunne jeg ikke annet enn å le. En lørdag så fikk jeg en melding som var noe slikt som "Traff deg på ******. selv om du har type så kan vi jo ha sex?"

Tilfeldigvis så var dama ute da og ettersom jeg visste hvor stamplassen var så svarte jeg "Hei Sexy! Husker deg godt. Kan du ikke komme på ****** så skal jeg love deg at du ikke kommer til å angre på det!*kyss*"

Ler ennå når jeg tenker på det. Etter ca 3 kvarter så ringer telefonen. Nå var ikke dama spesielt hissig av seg men gjett om hun var forbannet...hehe. Der hadde vedkommende dukket opp på diskoteket, satt seg ved siden av henne og begynte å stikke tunga i øret på henne...LOL

Skulle gitt alt for å sett det synet!

Det var kanskje ikke så fint gjort, men jeg var litt lei av at gutter ringte og sendte meldinger til meg. Eksen syntes det var morsomt helt frem til den dagen.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...