Gjest Mzfire Skrevet 25. april 2003 #1 Skrevet 25. april 2003 Jeg går på p-piller Yasmin. Og har gått på de i 2 mnder nå. Hadde et opphold på 1-2 mnd før det. Men hvertfall har jeg ikke hatt noe problemer før nå. Det begynte med at mensen ble 3 dager forsinket. Og da ble jeg usikker på om jeg skulle begynne på pillen igjen 2 dager etterpå. DA skulle jeg ha hatt en 5 dager syklus som jeg pleier. Jeg tok så pillen og jeg trodde at jeg skulle slutte å blø da. Men det har ikke stoppet. HAr dere opplevd dette før? Nå blir jeg usikker da. Om jeg skal slutte på pillen denne mnd her. Er det mulig at jeg kansje ikke tåler pillen? Hadde et innkjøringsproblem for meg i fjor da jeg begynte på Yasmin. Kroppen hadde problemer med å venne seg til den p.pillen. Blødde i 9-10 dager. Har kun gått på Trionetta før... Men hadde litt blødnings forrstyrrelser da også, men da blåste jeg i det. Ble urolig da og, men gikk ikke til legen.. Var en gang..
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #2 Skrevet 25. april 2003 Det hender at jeg har hatt mensen enda når jeg har startet på nytt brett etter den pillefrie uka, uten at det har hatt noen betydning. Pillene må du ta som vanlig. At mensen er forskøvet litt er nok ikke farlig. Fortsetter du derimot å blø lengre enn de vanlige fem dagene bør du kanskje oppsøke lege for å finne ut hva det kommer av.
Gjest Mzfire Skrevet 25. april 2003 #3 Skrevet 25. april 2003 Det skal jeg gjøre. Men selv om jeg blør så mister jeg ikke den sikkerheten da eller? Har innbilt meg at når jeg blør da så virker ikke p-pillene.. Hvis jeg ska følge syklusen min skal dette være den siste dagen jeg blør.Ufff, blir litt pisst jeg. Skulle ønske jeg kunne slutte med disse p.pillene jeg.
Eowyn Skrevet 25. april 2003 #4 Skrevet 25. april 2003 Det er vanlig med uregelmessige blødninger ved bruk av p-pillen, særlig i løpet av de første månedene. Dette retter nok på seg etterhvert! Pillen mister ikke sin virkning fordi om du blør, dette har jeg selv opplevd, og spurte da min lege om det som avkreftet at de mistet sin virkning om jeg blødde. Men hvis blødningene fortsetter, så kan det hende at du bør prøve med en ny type p-piller. Alt er sikkert helt i orden skal du se! :blunke:
Gjest Mzfire Skrevet 25. april 2003 #5 Skrevet 25. april 2003 Takk for svar Da ble jeg beroliget hehe. Er ellers ganske glad i dag. Har kjøpt en del klær på salg og jeg har fått kjøpt masse fint. Det beste av alt er at jeg har kjøpt en bukse i str 40 i olabukse. Og i fjor sommer brukte jeg 42 . I den buksa her hadde jeg passe god plass også. Kjipt at den er for lang på beina, det problemet har jeg alltid. Men er så glad for at jeg er på vei ned i vekt :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå