Gå til innhold

Er det mange som har flere profiler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan være inbilning, men jeg får noen ganger følelsen av at samme person kan skrive under to forskjellige nick. Er det mulig å opprette flere nick, og er det lov? Er det mange av dere som har det?

Jeg har lurt på om det er noen som har et vanlig nick og et nick hvor de slenger mer med leppa.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Lov er det vel? Akkurat som man kan skrive som registrert bruker og som gjest, så kan man alltids ha to profiler også. Ser ikke helt vitsen i hvorfor...men det får være deres sak.

Skrevet

Jeg har to nick. En dagbokprofil, og denne.

Jeg er mer aktiv i dagboken min, enn jeg er på tråder og synes det er greit å skille disse to.

Gjest Jente37
Skrevet
Det kan være inbilning, men jeg får noen ganger følelsen av at samme person kan skrive under to forskjellige nick. Er det mulig å opprette flere nick, og er det lov? Er det mange av dere som har det?

Jeg har lurt på om det er noen som har et vanlig nick og et nick hvor de slenger mer med leppa.

Dette har jeg vært mistenksom på lenge. Fordi enkelte av dem som er registert som "gjest", har nøyaktig samme skrivestil og måten å utrykke seg på.

Bare legg merke til det neste gang disse foka svarer på et kontroversielt emne (spesielt i sex og relasjon forumet). Dersom de ikke får svar de liker, så går de kraftig til person angrep på den som svarte på innlegget, ved ågi seg utfor å ha et annet nick enn sin opprinnelige.

En ting jeg lurer på: ha en innskriver som kaller seg TS monopol på KG? Fordi 99% av alle tema i sex/relasjoner forumet, omhandler han/henne eller er skrevet av han/henne....???!!!!!

Skrevet

jeg har bare dette!

Jeg har to nick. En dagbokprofil, og denne.

Jeg er mer aktiv i dagboken min, enn jeg er på tråder og synes det er greit å skille disse to.

Men det var ikke dumt å skille de slik egentlig heller :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet
En ting jeg lurer på: ha en innskriver som kaller seg TS monopol på KG? Fordi 99% av alle tema i sex/relasjoner forumet, omhandler han/henne eller er skrevet av han/henne....???!!!!!

Lurer du på om TS er samme person? Det betyr trådstarter, og er bare en betegnelse for en person som starter en tråd.

Gjest Jente37
Skrevet
Lurer du på om TS er samme person? Det betyr trådstarter, og er bare en betegnelse for en person som starter en tråd.

Takk for oppklaringen;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...