Gjest Gjest_Usikker_* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Ungene har fått seg ps2, og nå har jeg kikket litt på nett etter spill til dem. Ser at enkelte spill krever eye toy eller buzzer. Føler meg litt som en dinosaur, men kan noen være så snill å forklare meg hva dette er / brukes til?
Tabris Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 EyeToy er et lite kamera som registrerer bevegelsene du gjør. På den måten kan man f.eks treffe ting i spillet ved hjelp av armbevegelser. Buzzer har jeg ikke prøvd, men jeg vil tro det er en type knapp som man bruker i kunnskapsspill og tv-show. Spillet spør et spørsmål og den som først trykker på buzzeren får svare.
Gjest *Mim* Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Buzzeren til PS2 brukes til Buzz og andre spill. De har fem knapper - en buzz-knapp og fire fargeknapper. Leveres i sett på fire.
Sense Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Her ser du hvordan buzzeren ser ut.. Du får spørmål, og alternativer.. Så trykker du på den fargen på buzzen som du mener er riktig. Er veldig lett å forstå, for både barn og voksne.. Du får god forklaring undervei i spillet og hvordan du skal bruke buzzeren
Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Ok - morsomt Tusen takk skal dere ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå