Gå til innhold

Hollywood/Glitter & Glamour

Fremhevede innlegg

Gjest festklar
Skrevet

Jeg har i ansvar å planlegge en fest. Temaet skal være Hollywood/Glitter & Glamour.

Hva tenker dere når jeg skriver temaet?

Mat og drikke?

Dekorasjoner?

Antrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat og drikke bør vel inneholde champagne og kaviar, hvert fall. Kan jo også ha canapeer av forskjellig slag.

Rød løper er vel et must. Fotografer med blitzlamper som blinker i ett kjør. Discolys/kuler gir jo en morsom effekt. Plakater med filmstjerner kan jo være en ide.

Antrekk bør vel være så glam som mulig, bare fantasien som setter grenser. Lange kjoler og mye stæsj til damene, dress til herrene.

Ikke at jeg har peiling, da. Har aldri vært verken i Hollywood eller på et sånt party.

Men det høres veldig artig ut.:)

Skrevet
Jeg har i ansvar å planlegge en fest. Temaet skal være Hollywood/Glitter & Glamour.

Hva tenker dere når jeg skriver temaet?

Mat og drikke?

Dekorasjoner?

Antrekk?

Filmstjerner, rød løper, blitsregn, sjampis, kjoler ...

Skrevet
Filmstjerner, rød løper, blitsregn, sjampis, kjoler ...

Åh så kult:-) Hadde jeg fått en slik invitasjon, hadde jeg stilt opp i beste Hollywood-stil. Lånt eller leid meg fotlang kjole og virkelig tatt'n helt ut med sminke. Be gjestene dine ta med seg en flaske eller to av sjampis (er mange gode Fake sjampis på polet) til festen. Det har ingen noe i mot å bli spurt om. Det forbinder jeg med glamor/Hollywood.

La oss vite hvordan det hele gikk:-)

Skrevet

Å, mangen stilige forslag! Det var forresten jeg som spurte, jeg var bare på en annen pc hos noen andre, så jeg gadd ikke å logge inn :fnise:

Så noen skrev kaviar. Det blir dyrt tror jeg..? Pluss det smaker ikke akkuratt så utrolig godt har jeg hørt :sjenert:

De andre tingene som står er geniale da! Hadde tenkt på rød løper og slikt, men greit å få litt mer ideer;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...