Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 En jeg kjenner gjorde meg en liten tjeneste. Jeg sendte en takke-sms, og fikk til svar at han gjør alt for meg. Hva tror dere? Flørt, eller bare venne-vennlighet?
Kosemose Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Vanskelig å vite. Jeg kan godt si noe lignende i en "tulleflørtetone" uten at det ligger noe særlig bak. Men det kan jo også være at han virkelig mener det. Var det ikke med noe smileys? Var jo uansett et hyggelig svar!
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Det er flørt eller vennlig ironi. Vanskelig å si. Tror du får se etter flere signaler, men jeg tror du innerst inne vet hva han vil.
Envy Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 hehe, siden du spør så tror jeg nok at dere har en tone fra før som tilsier flørt
mary-jane Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Spørs jo hvordan bekjentskapet er i fra før ;=)
Gjest Pax Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Har en kamerat som alltid sier det i sms, han mener det bare vennskapelig.
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #9 Skrevet 20. januar 2008 Det er flørt. Jeg ville ikke sendt det til en venninne av meg uten å ha noen baktanke med det. Det fine med slike meldinger er at de er helt risikofrie, dvs hvis man kan forklare det som en spøk hvis de ikke faller helt i god jord hos mottakeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå