Gjest Korrekt Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hvor mye koster det å kremere en hund(chæfer)? Hvor mye koster det med en fin urne? Noen som har peiling, eller vet om en nettside jeg kan lese om det?
Gjest Dallandra Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Spør veterinæren, eller søk på veterinær/dyreklinikk-side.
Gjest Gjest_gurimalla_* Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hei! Er litt usikker på prisen, tror jeg betalte ca 400-500 for et år siden, men det var felles kremering. Gå inn på smaadyrkrematoriet.no for mer informasjon. Sto ikke pris der, men du kunne ringe om du lurte på noe.
Gjest Dallandra Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Et kjapt søk viste ca 1200 for avliving, separat kremering og urne kommer i tillegg. Et annet sted tok ca 1800 for avliving og separat kremering, urne eller eske kommer i tillegg.
Gjest Korrekt Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Takk for svar. Hunden skal ha separat kremering. Det er min mor som skal ha dette gjort på hunden sin. Hun skal ha urnen på peisen i stua. Jeg er enig at det er makabert men dette er noe hun vil. Endret 19. januar 2008 av Korrekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå