Gjest frulou Skrevet 21. januar 2008 #21 Skrevet 21. januar 2008 Så deilig med litt påleggsinspirasjon!
Gjest Marillia Skrevet 21. januar 2008 #22 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er kjedelig; det går mest i hvitost, og noen ganger brunost eller kalkunskinke...
FantasDick Skrevet 21. januar 2008 #23 Skrevet 21. januar 2008 Spiser sjeldent brød, men det går i - grov leverpostei med rødbeter og sylteagurk - kokt egg med majones, salt og pepper - italiensk salat med hvitost og favoritten for tida - grønn pesto, pepperoni, grønne oliven, paprika, agurk og ruccola.
MAcy Skrevet 23. januar 2008 #24 Skrevet 23. januar 2008 Jeg spiser baconpostei med majones, greddost med majones eller kjøttpålegg.
Gjest Begonia Skrevet 24. januar 2008 #25 Skrevet 24. januar 2008 Må alltid ha jarlsbergost, kaviar, egg og paprika i kjøleskapet. Utover det varierer det fra uke til uke hva jeg kjøper inn.
FruLuna Skrevet 24. januar 2008 #26 Skrevet 24. januar 2008 Det er mye forskjellig, men nå for tiden går det mye i cottage cheese og kalkun-pepperfilet. Ellers spiser jeg mye egg, gulost eller diverse kjøttpålegg. Bacon- lever- eller kyllingpostei. Peanøttsmør. Smøreost. Fiskepudding med majones, vårløk, sitron, salt og pepper. En sjelden gang syltetøy. En veldig sjelden gang sjokoladepålegg av dansk type (plate).
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2008 #27 Skrevet 25. januar 2008 Nøkkelost, jarslberg, pepperost, brunost + appelsinmarmelade, skinke og purre/ vårløk, prim, eggeskiver.
estrella Skrevet 25. januar 2008 #28 Skrevet 25. januar 2008 Leverpostei med majones og agurk Ost og kaviar Fiskepudding, litt majones og litt sitrondråper Fårepølse Salami Ost og jordbærsyltetøy Baconost Skinkeost
theamoren Skrevet 26. januar 2008 #29 Skrevet 26. januar 2008 - Potetsalat! alltid potetsalat på! beste jeg vet. - krydderost er også godt - frokostsalat med tomater og masse basilikum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå