Gjest Gjest_bruja_* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har runde lår og skikkelig sprettrumpe, og synes det er bortimot umulig å finne jeans her i Norge. Ofte så blir det til at buksa klemmer rumpa inn! Eller så passer den over rumpa, men blir posete over magen og alt for stor i livet. Håpløst! Det må da være flere norske kvinner som har en litt mer latino kropp? Jeg liker jeans med rette ben eller boot cut og middels lave i livet. Og stretch!! Skulle gjerne fått noen tips på hvor jeg kan finne jeans som passer min fasong! Jeg bor noen få mil syd/øst for Oslo.
Munachimso Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes Apple Bottoms lager bra jeans til den type kropp! Selger bl.a. her: http://www.freemans-clothing.com/store Baby Phat's er også bra, men spørs hvor stor rumpa di er... http://www.babyphat.com Nesten umulig å finne den typen jeans her i Norge, jeg kjøper alle mine på nett eller i utlandet nå...
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Jeg har runde lår og skikkelig sprettrumpe, og synes det er bortimot umulig å finne jeans her i Norge. Ofte så blir det til at buksa klemmer rumpa inn! Eller så passer den over rumpa, men blir posete over magen og alt for stor i livet. Håpløst! Det må da være flere norske kvinner som har en litt mer latino kropp? Jeg liker jeans med rette ben eller boot cut og middels lave i livet. Og stretch!! Skulle gjerne fått noen tips på hvor jeg kan finne jeans som passer min fasong! Jeg bor noen få mil syd/øst for Oslo. Fant du noen jeans? "Sliter" med det samme...
Ambivalent Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Tror Lee sin modell "Leola" passer til en slik formfull kropp.
Saeria Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Skulle akkurat til å nevne Lee jeg og. De har modeller som passer for jenter som har litt former.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå