Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hvordan gå frem for å få seg en egen hjemmeside? Noen som vet? har søkt på google,.. men finner ikke frem til det jeg vil..
Gjest StockDama Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Først trenger du et program for å lage hjemmeside, evt bruke wordpad for å skrive html koden fra skrætch. (dåg litt mer komplisert) Så trenger du en server å legge siden opp på, om du ikke vil ha reklame må du nok betale, om det derimot ikke er så viktig så finnes det haugevis med reklamefinansierte servere.
Gjest Svar kansje ? Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Skal du lage en skikkelig hjemmeside så må du nok betale , som sagt . www.piczo.com er en hjemmeside som mange lager for tiden Håper det hjelper ! :D
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Skal du lage en skikkelig hjemmeside så må du nok betale , som sagt . www.piczo.com er en hjemmeside som mange lager for tiden Håper det hjelper ! :D eller home.no begge er gratis.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg liker freewebs. Den er selvsagt gratis, har kun litt reklame øverst, og viktigst av alt: de har ikke de utrolig irriterende pop-up sidene som følger med Pizco http://members.freewebs.com/
Nausicaä Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 Om du har en google-konto, (Tar to sekunder å lage seg, og du får gmail også ), kan du lage deg en pen hjemmeside raskt og enkelt på Google Page Creator, tar ikke lang tid heller.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 Da har jeg lagd mej hjemmeside via google! Takk for tipset! Den funker fint for meg som er "förstegangs" Trenger ikke mer avansert enn så. Blev kjempefin!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå