Gjest "Gjest " Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 I milde himmel eller helvete. X'en var her en stund i stad, i forbindelse med at han skulle hente vår datter. Mens han var her, og nå 2 timer seinere er jeg dritkåt av tanken på å ha sex med han. I den siste tiden har han sendt endel meldinger om at han fortsatt skulle ønske det var han og meg, at jeg er hans store kjærlighet etc etc.... Han er nettopp blitt singel (etter 3 år i forhold), jeg har vært singel lenge. Vi har lenge jobbet for å få ett godt forhold som x'er (var mye bitterhet og sorg da jeg avsluttet). Men- som jeg sier; I milde helvete- det er jo 4 år siden vi var sammen (vi var sammen i 8 år) og jeg vil på ingen måte ha han igjen som partner. Men hjelpe meg som han tente meg. Det er jo nesten så jeg sitter her å har lyst til å sende han en melding med litt hinting (men kommer ikke til å gjøre det). Må bare skrive det av meg... Har meldingene han har sendt i det siste påvirket meg, slik at jeg nå lar meg tenne? Eller er jeg bare så "desperat" (lenge siden jeg har hatt sex) at jeg tilogmed blir kåt av exen (tror det er første gangen jeg har det sånn)??? PS; Blir jo bare sittende å tenke på sexen vi hadde i forholdet vårt. Uansett hvor dårlig vi hadde det i forholdet, så var sexen helt fantastisk. Det var faktisk det eneste vi hadde igjen som fungerte det siste året.... Nei- nå må jeg stoppe. Får heller gå tilbake å lese, for å konkludere med "er det mulig, dette burde da være helt uaktuelt"...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå