KristineT Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Hei. Jeg lurer på om noen her inne har vert i Gambia?? Vart anbefalt det av et reisebyrå, men er veldig usikker for aldri hørt noe oom hvordan det er der. Får billige turer dit nå, men må i tilegg til å betale reisa bruke noen tusen på diverse reisevaksiner. Så jeg håper noen her kan fortelle meg litt om dette landet..
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Søk på ordet "Gambia" på denne siden, så kommer det opp mange tråder om folk som har vært der.
KristineT Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2008 Søk på ordet "Gambia" på denne siden, så kommer det opp mange tråder om folk som har vært der. Jeg prøvde, men fikk desverre ikke fram noe... Men det kan vere jeg ikke søkte riktig eller gjorde ett eller annet feil.. Kan ikke dette her inne heilt ennå :gråte:
Gjest Dixie i.i Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Ligger en tråd med masse tips om dette ikke så veldig langt nede på siden... Har vært der to ganger på kort tid, er blitt helt forelsket i dette lille landet, og planlegger nå å dra dit for 3-6 mnd i høst. Er ikke så fryktelig mye i vaksiner da, jeg måtte ta alle vaksinene + stivkrampe og betalte rundt 1600 kr. Det er jo bare gulfeber som er påbudt, men anbefaler å følge vaksine progrrammet. I tillegg kommer event malaria tabletter, som er litt over 700 kr for 24 tabletter. Det er ikke malariasesong der nå, men anbefales alikevel. God tur
KristineT Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2008 Ligger en tråd med masse tips om dette ikke så veldig langt nede på siden... Har vært der to ganger på kort tid, er blitt helt forelsket i dette lille landet, og planlegger nå å dra dit for 3-6 mnd i høst. Er ikke så fryktelig mye i vaksiner da, jeg måtte ta alle vaksinene + stivkrampe og betalte rundt 1600 kr. Det er jo bare gulfeber som er påbudt, men anbefaler å følge vaksine progrrammet. I tillegg kommer event malaria tabletter, som er litt over 700 kr for 24 tabletter. Det er ikke malariasesong der nå, men anbefales alikevel. God tur Takk for svar... jeg fant det som sto om Gambia her.. Litt treig ang dette med å finne frem her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå