Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mariah Carey sin nye parfyme vil jeg anbefale. Den er utrolig god!

Hadde lest på Mariah carey sin offentlig parfyme side om denne. Den hørtes fantastisk ut, derfor tok jeg sjansen på å bestille noe som jeg ikke hadde luktet på. Og jeg angrer ikke! denne parfymen er fantastisk god! Varm, sensuell, søt og litt voksen. Marshmallow, tiara blomst, gardenia, amber & marokkisk røkelse er noter i denne fantastiske parfymen.

Vil anbefale alle å prøve den!

Passer til voksne også.

http://www.mariahcareybeauty.com/

Endret av Linda644
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du ble fornøyd med den! :)

Kanskje jeg må få tak i noen testere fra eBay!

Skrevet
Så bra du ble fornøyd med den! :)

Kanskje jeg må få tak i noen testere fra eBay!

Det må du gjøre! :)

Skrevet

skal til byen å teste den på mandag....C",)

Skrevet

Ja, den har jeg også testet den. Og den var faktisk overraskende god.

Jeg hadde ingen tro på den før jeg fikk en prøve, men jeg likte den veldig godt.

Skrevet
Korhen sel dei denne då?

Jeg bor på ett lite sted der de nesten ikke har noe utvalg, så jeg vet ikke om den er i butikkene enda. Kankje andre kan hjelpe deg? ellers så får du kjøpt den på: www.beauty4net.no

Skrevet

Må teste den ut;) og så utrolig skjønn flaske da=)

Skrevet

Har noen av dere som har skrevet her fått prøvd den enda? ;) ja flasken er nydelig og duften :)

• 3 uker senere...
Gjest Lilleulv
Skrevet
Så vidt jeg skjønte fra hjemmesiden som er linket til i første innlegg, så har hun kun en parfyme :)

Oki :sjenert: Var innom 2 parfymerier her for å lukte på den, men ingen av de hadde den. så nå er jeg frista til å bestille den "ulukta" fra SN.

Skrevet
Oki :sjenert: Var innom 2 parfymerier her for å lukte på den, men ingen av de hadde den. så nå er jeg frista til å bestille den "ulukta" fra SN.

Du finner kanskje en liten prøve på ebay for ikke så veldig mange penger..

Kan jo være en idé å prøve det først?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Du finner kanskje en liten prøve på ebay for ikke så veldig mange penger..

Kan jo være en idé å prøve det først?

Det var en god idé :) har du noen link til meg?

Skrevet

Vel, nå søkte jeg bare raskt.. Men kanskje denne:

ebay

Skrevet (endret)

Du kan jo bestille den her 39 kr i frakt :) har bestilt derifra mange ganger og ingen problemer. Det er mange ganger jeg tar sjanser uten å ha luktet på. Hvis du liker beskrivelsen av den, liker du den nok. Den er nydelig! kjempegod!!!

Hvor gammel er du foresten?

Endret av Linda644
Skrevet
Og bestiller du den fra ett norsk nettsted - har du jo angrerett og får tilbake pengene;)

Men den kan jo ikke åpnes også sende den tilbake?

Skrevet
Men den kan jo ikke åpnes også sende den tilbake?

Åja...stemmer det.. er litt korka i dag :fnise:

Gjest Tigerjente
Skrevet

Den høres veldig god ut, men jeg kommer ikke til å prøve den. Elizabeth arden som har laget denne parfymen for Mariah tester produktene sine på dyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...