Smørblomsten Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Skal en tur til New York og lurer å om det er noen kupp man kan gjøre på hudpleieserier som f.eks MD Formulations, Dermalogica, Decleor e.l.? Vet at jeg kan hamstre billig shampo som f.eks Redken og Tigi. Dette har jeg bl.a sett billig i Duane Reade-butikkene som ligger overalt i N.Y. Hvor får jeg evt kjøpt hudpleiemerkene i N.Y? Takknemlig for svar Gjerne flere tips til hva som er billig i USA :)
onyx Skrevet 19. januar 2008 #2 Skrevet 19. januar 2008 Hm.. top-end serier som Dermalogica er ikke veldig mye billigere synes jeg. Ikke Decleor heller, det er jo et franskt merke og er billigere i Europa. Men endel parfymerimerker som Clinique er billige, så jeg hamstrer litt av de produktene jeg liker derfra.
California Skrevet 19. januar 2008 #3 Skrevet 19. januar 2008 Hm.. top-end serier som Dermalogica er ikke veldig mye billigere synes jeg. Ikke Decleor heller, det er jo et franskt merke og er billigere i Europa. Men endel parfymerimerker som Clinique er billige, så jeg hamstrer litt av de produktene jeg liker derfra. Jeg syns Dermalogica i USA er billig, nesten halv pris av Norge. Betalte $55/293kr for 100ml Skin Smoothing Cream i Las Vegas. Hos minhud.no koster den samme 567kr. Du bør lete på nettet og finne ut hvilke butikker i NY som selger Dermalogica. Ellers er Clinique ganske billig. Det finner du på alle department stores (Macy's, Bloomingdales, Saks etc). Shampoo/balsam fra Tigi og Redken er også billig, det får du på Rite Aid/CVS og andre apotekbutikker. Når du er i NY burde du også ta turen innom Century 21 hvis du vil ha billige klær og sko. Evenuelt se om det ligger en outlet mall du kan ta t-banen til, der kan du gjøre store kupp!
vanka Skrevet 19. januar 2008 #4 Skrevet 19. januar 2008 Når jeg reiser til USA så bestiller jeg hudpleieprodukter fra amerikanske nettbutikker og får de sendt til hotellene jeg bor på (sjekker bare med hotellene om det er ok, og om det er noe spesiellt jeg må ta hensyn til). Men på nett finner jeg alt jeg ønsker meg og til en mye lavere pris (avhenger av hvilke merkere jeg bestiller) enn om jeg kjøper de her i Norge, dessuten så slipper jeg å bruke tid på å leter etter butikker som fører merkene jeg vil ha.
onyx Skrevet 19. januar 2008 #5 Skrevet 19. januar 2008 Jeg syns Dermalogica i USA er billig, nesten halv pris av Norge. Betalte $55/293kr for 100ml Skin Smoothing Cream i Las Vegas. Hos minhud.no koster den samme 567kr. Du bør lete på nettet og finne ut hvilke butikker i NY som selger Dermalogica. Ellers er Clinique ganske billig. Det finner du på alle department stores (Macy's, Bloomingdales, Saks etc). Shampoo/balsam fra Tigi og Redken er også billig, det får du på Rite Aid/CVS og andre apotekbutikker. Når du er i NY burde du også ta turen innom Century 21 hvis du vil ha billige klær og sko. Evenuelt se om det ligger en outlet mall du kan ta t-banen til, der kan du gjøre store kupp! Ok, jeg synes ikke det var så kjempebillig med Dermalogica, men så bor jeg ikke i Norge og kjøper ofte via nettsider, så da var ikke prisen helt verdt overvekt i kofferten. Men det er lurt å sjekke hvor de selger ja, for det er ikke alltid så lett å finne en butikk som selger disse hudpleieseriene når man bare trør rundt. Sephora er fin å gå innom, de hadde også MD Formulations sist jeg var der. Men ikke kjøpe europeiske hudpleiemerker i USA, de er svindyre.
California Skrevet 19. januar 2008 #6 Skrevet 19. januar 2008 På Macy's ligger det priser ute på nett på bl.a. Clinique, hvis du er interessert. Sammenlignet med SN er May's ca.$5 billigere på Superbalanced foundation (men dette var det eneste jeg sjekket nå). Superbalanced koster $19,50 /105kr på Macy's ihvertfall. Finner du det billigere på nett går det sikkert an å få sendt det til hotellet eller poste restante, men jeg syns litt av det morsomme med å shoppe i NY er å tusle rundt med mange handleposer i god Carrie-stil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå