Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 19. januar 2008 #1 Skrevet 19. januar 2008 Så jeg kikket litt på Kanebo sine her om dagen, de har en med to skygger i som heter nature (tror jeg det var), en lys og en brunlig skygge. Er det noen som har denne, er den fin på? Jeg vil ha noe nytt i brun/ronsje/beige toner. Så bare kom med annbefalinger hvist dere har noen...
Maijja Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg liker bruntonene til Isadora veldig godt. De fås både med og uten glitter. Synes de blir veldig bra på. Om du har litt vann på penselen før påføringen blir resultatet enda bedre, og de holder lenger:)
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Den så fin ut den paletten fra Dior, jeg skal kikke på den, jeg har en annen palett fra Dior men liker den ikke så godt, synes skyggene er liksom så matte.
Kitsune Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Men jeg prøver å styre unna øyenskygger med rødt/rødbrunt/rosa i seg. Føler at jeg ser "utgrått" eller allergisk ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå