Gå til innhold

finurlige ting vi gjør i søvne

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg våknet en natt av at kjæresten hans hadde tatt tak rundt halsen hans og prøvde å kvele ham. Han fikk veldig vondt, og hadde vanskelig for å snakke, men til slutt fikk han heldigvis vekket henne, hun hadde nemlig prøvd å kvele ham mens hun ennå sov...Hun gjorde det altså i søvne :o

da hun våknet skjønte hun ingenting, men ba om unnskyldning og var veldig lei seg for hva hun hadde gjort. Selv tenker jeg at det var flaks at det ikke var omvendt, så det var han som prøvde å kvele henne...det kunne gått riktig ille, siden han er mye sterkere enn henne...

det verserer historier om mennesker som har blitt frikjent for mord de angivelig skal ha gjort i søvne. Noen som vet om dette stemmer, har andre morsomme historier om ting gjort i søvne, eller andre morsomme detaljer om søvn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da min søster var liten, hadde hun stått opp av sengen sin om natten, og forsøkt å trekke ned puta si i do, før hun la seg i gangen i blokka for å sove.... :ler:

Skrevet

:rodme: Vil ikke skrive noe, tror jeg...

Maiken

Skrevet

Hehe Maiken... Enda ikke kommet ut av vårflommen? :wink:

Jeg våknet her om dagen av at jeg lå og holdt pusten... Drømte at jeg fridykket da... :ler:

Skrevet

Hørt om folk som overspiser i søvne jeg. Tømmer kjøleskapet og hiver i seg, våkner om morran og er stappmett.....

Selv trur jeg ikke at jeg gjør så mye spennende i søvne, snorker ikke en gang.

Skrevet

Vet ikke om jeg tørr å skrive dette:

Vi har sex i søvne vi :oops:

Eller - vi "begynner" i søvne, men så våkner vi jo "etterhvert" :oops:

*klem*

Skrevet

Kom på en ting jeg gjør i søvne - fiser. Har i hvert fall våkna til en sabla vond lukt..... Hørtes jo bedre ut med litt sex da....

Skrevet

Ja, vi mennesker er rare :hoho:

En natt våkna jeg av at kjæresten min hogg tak i foten min...Da drømte han at skulle kaste ut noen fra et utested...(Han er dørvakt)

Skrevet

Hmmm... jeg smatter i søvne. Våkner av det selv noen ganger.

Skrevet

:Nikke:

Hender det ja. At jeg også smatter fornøyd i søvne!

Maiken

Skrevet

hadde en venninne som ofte satte på platespilleren i søvne, gjerne på max volum.

det skjedde flere ganger mens jeg sov over. jeg våknet av romstreringa og det helsikes bråket, mens hun merket ingen ting og gikk og la seg igjen.. pratet gjerne litt med seg selv på veien også. et pussig syn.

Gjest Anonymous
Skrevet

det hender samboeren og jeg også har sex i søvne..eller våkner mens akten er i gang :ler:

Tror ikke jeg gjør så mye rart i søvne, det gjør forsåvidt ikke samboeren heller, men han gnikker noe vanvittig med tennene!! Det skjærer gjennom marg og bein.

Og han puster og peser og snorker ganske hardt til tider.( men hvilken mann gjør vel ikke det til tider?)

Det hender hjertet slår ekstra hardt når det høres ut som han har slutta å puste.. :(:ler:

Skrevet

:ler::ler:

Etterlyser forøvrig flere opplysninger om disse ryktene om at mennesker skal ha drept / begått straffbare handlinger i søvne... Noen som vet?

Skrevet

*sunshine*, har dessverre ingen opplysninger til det...

Men jeg pleier å kose med folk i søvne. He-he.

Altså, hvis jeg sover i samme seng som noen - ikke nødvendigvis kjæreste altså - så legger jeg meg tett inntil, og stryker på & sånn.

Misforståelser har ofte oppstått! :ler:

Kamerater som trodde... Osv. Sånn er det - nær og varm er jeg iallefall, men kommer nok ut litt feil, i søvne da.

Ellers var det en del morsomme episoder etter at jeg var i militæret.

Våknet hver eneste natt og var brennsikker på at jeg hørte "alarm" (muligens intern).

Kommanderte hele rommet ut, og opp i rett og full pakke, inspeksjon i gang... Ops :oops: "Sorry gutta - men jeg syns så tydelig...."

Ble populær da gitt!

Skrevet

Jeg er ille på å kjefte i søvne :oops:

Gjest Gjesta
Skrevet

I natt skjedde det meg noe som ALDRI har skjedd før. Jeg våkner av at jeg har latterkrampe! Jeg drømte om en morsom fyr jeg kjenner, og han sa noe som jeg fikk latterkule av i drømmen, og plutselig så ligger jeg å skratt-ler. Kverulanten skjønte ikke mye, stakkar! Jeg klarte ikke å holde opp før etter ei stund heller, for når jeg skjønte hva som hadde gjort at jeg lo, så ble det enda mer komisk for meg... :ler: EN PERFEKT START PÅ DAGEN! - Med et smiiil! :D

Ellers har Kverulanten en fryktelig uvane om natta... :o Han SKRIKER! Et forferdelig vrææææl! Første gangen jeg opplevde det var når vi var på hyttetur - i svarteste skogen...Jeg fikk mildt sagt sjokk da jeg ble vekka av at han skrek - trodde han ble drept jeg...Og jeg skrek like godt som han... :oops: Nå har jeg blitt vant til det, og har lært meg til å forstå når et skrik kan komme, og holder meg automatisk for øra... :ler: Man skal oppleve mye rart... :wink:

Skrevet
det hender samboeren og jeg også har sex i søvne..eller våkner mens akten er i gang :ler:

Her også. :lol:

Så har venninnen min snakket i søvne, hun snakket altså om et kjøleskap, da. At kjøleskapet begynte å hoppe, og skulle til å angripe henne. Så skrek hun, og løp mot vinduet (ja, i søvne :P) og skulle til å kaste kjøleskapet ut av vinduet, men det var dynen hennes hun kastet ut. :-?

Skrevet

Morsom tråd! Særlig den med dørvakten..... :ler:

Hmm....så vidt jeg vet, gjør jeg ikke så mye merkelig selv i søvne, men en venninne av meg prater- og gestikulerer! Det er ganske underholdende å sove (eller prøve å sove) på samme rom som henne.

Skrevet

Og ja - jeg har faktisk dusjet i søvne. :roll:

Fin hoppende sak du har, Salt. ;)

Skrevet

Vi gjør egentlig bare kjedelige ting i søvne vi.

Jeg snakker masse! Ikke alt er like lett å skjønne, men enkelte ord går visst an å plukke opp. Dessuten ler jeg masse!

Sambo har noen utrolige rykninger i armer og bein akkurat når han holder på å sovne. Og han kjefter HØYT på folk! Han banner og skriker! Og jeg tviler på at han virkelig er våken når han står opp. Han feilberegner hvor dørene er og har gått rett i veggen opp til flere ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...